استانی 21:12 - 26 آذر 1397

مشکلی برای تامین و توزیع میوه شب یلدا در خراسان رضوی نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، علی رسولیان بعدازظهر دوشنبه در جلسه ویژه ستاد تنظیم بازار شب یلدا خراسان رضوی اظهارکرد: کارگروهی متشکل از تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت ،معدن و تجارت و بخش های نظارتی برای نظارت بر  بازار ویژه شب یلدا تشکیل شده است.

وی افزود: قیمت آجیل و خشکبار در استان ۳۰ تا ۴۰ درصد از متوسط کشوری پایین تر بوده و مسئولان اتحادیه آجیل و خشکبار نیز قول داده اند علاوه بر افزایش عرضه، نظارت و کنترل ها را نیز بیشتر کنند.

رسولیان گفت :برای تامین و مدیریت قیمت آجیل و خشکبار  صنف مربوطه  ۲۵ تیم بازرسی را برای نظارت بر قیمت اقلام تعیین و فعال کرده است.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در ادامه  بیان کرد: میوه کافی طی روزهای گذشته به استان وارد شده ومشکلی برای تامین و عرضه میوه وجود ندارد و قرار شده اتحادیه مربوطه نیز عرضه را با توجه به حجم قابل توجه میوه ورودی به استان بالا ببرد و کنترل قیمت ها نیز به صورت جدی انجام شود. همچنین طبق رصد بازار متوسط قیمت میوه و تره بار در استان از میانگین کشوری پایین تر است.

رسولیان در خصوص عرضه شیرینی نیز بیان کرد: قیمت انواع شیرینی هم از سوی اتحادیه تعیین و اعلام شده که از میانگین کشوری پایین تر است و در این حوزه نیز با مشارکت اصناف عرضه و نظارت انجام می شود .


10002830
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است