ورزشی 05:48 - 08 اردیبهشت 1403
امشب و در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های جام قهرمانان باشگاه‌های اروپا، تیم گالاتاسرای ترکیه میزبان بروسیا دورتموند بود که در پایان آلمان‌ها موفق شدند حریف خود را با حساب 4 بر 0 مغلوب کنند.

آتش بازی دورتموند در استانبول

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه هنوز جریان بازی درست شکل نگرفته بود و دو تیم در تلاش برای تصاحب توپ و میدان بودند، پی‌یر امریک آوبامیانگ روی حرکت زیبای میختاریان و مارکو رویس موفق شد دورتموند را در دقیقه 6 به گل برساند.

زردپوشان وستفالن در این دقایق بهتر از میزبان عمل می‌کردند و ترک‌ها تنها توانستند یک حمله خطرناک را ترتیب دهند که البته مشت وایدن‌فلر آنها را ناکام گذاشت.

دقیقه 18 باز هم امیختاریان حرکت تمرین‌شده‌ای را آغاز کرد و با همکاری پیژچک یکبار دیگر توپ را به آوبامیانگ رساندند و او توانست در دقیقه 18 گل دوم ژرمن‌ها را وارد دروازه حریف کند.

بعد از این گل یاران دورتموند در تلاش برای آرام کردن بازی بودند، اما گالاتاسرای برای جبران گل‌های خورده به آب و آتش می‌زد.در این دقایق دفاع دورتموند عملکرد قابل قبولی از خود نشان می‌داد.







تا اینکه مارکو رویس از فاصله 25 متری یک شوت تماشایی را روانه دروازه گالا کرد که منجر به گل سوم دورتموند شد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم تیم میزبان در تقلا برای تغییر نتیجه به سمت نیمه زمین حریف یورش می‌برد. آنها تا دقیقه 65 تیم برتر میدان بودند ولی حملاتشان ثمری در پی نداشت. در 25 دقیقه پایانی بار دیگر امیختاریان، رویس، کاگاوا و اینک ایلکای گوندوگان فرصت‌های گلزنی جدیدی برای دروتموند ایجاد کردند و به این ترتیب ترک‌ها به عقب‌تر رانده شدند.

دقیقه 83 آدریان راموس روی پاس گوندوگان گل چهارم را برای دورتموند به ثمر رساند تا گالاتاسرای چهارتایی شودو بازی با همین نتیجه به پایان رسید.














5018426
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است