استانی 01:09 - 18 اسفند 1399
جانشین فرمانده انتظامی استان:
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲۳۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک طی ۲ عملیات مشترک در محور "باشت _ چرام" خبر داد.

کشف بیش از ۲۳۸ کیلوگرم تریاک در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ " سهام صالحی" در بیان جزئیات این خبر افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان باشت و شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین پایش خودروهای عبوری محور "باشت_ چرام" طی ۲ عملیات مشترک به ۵ دستگاه خودروی سواری شامل یک دستگاه خودروی پژو پارس و ۴ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو های مذکور ۲۳۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح جنگی و یک تیغه خشاب، که به طرز ماهرانه ای در آن ها جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این رابطه ۹ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند، اظهار کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام


10981749
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است