استانی 12:25 - 07 شهریور 1393
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به موانع موجود بر سر راه توسعه گردشگری سلامت گفت: در مقاطعی برخی نگاه های امنیتی فضا را برای توسعه این موضوع تنگ کرده بود که امروز شاهد نتایج منفی آن نگاه هستیم.

موانع موجود بر سر راه توسعه گردشگری سلامت را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید شبستری صبح امروز در نشست بررسی فرصت‌ها و موانع توسعه گردشگری سلامت اظهار کرد: متاسفانه در زمان‌های گذشته برخی برخوردهای سلیقه‌ای، نبود امکانات و اینکه چطور می‌توانیم به بهترین شکل از بخش غیردولتی و گردشگر سلامت پذیرای این گردشگران باشیم موجب شد فرصت‌هایی را از دست بدهیم.

وی با تاکید بر اینکه باید به همسایگان خود فرصت‌هایی را نشان دهیم، تصریح کرد: امروز در کشور آذربایجان مراکز درمانی خوبی ایجاد شده ولی هنوز این مراکز با کمبود پرسنل مواجه هستند.

شبستری افزود: هم اکنون دانشجویان باکویی در اینجا درس طب می‌خوانند که بعد از برگشتن این افراد به کشور خود دیگر بحث درمان و سلامت آنجا مثل شرایط فعلی نخواهد بود و طبیعی است بیماران در کشور خودشان درمان شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه باید در هر فرصتی ما از آنها یک پله جلوتر باشیم، گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی ما باید کارهای فوق تخصصی انجام دهند تا در بحث گردشگری سلامت ما همچنان حرف اول را بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی باید در این زمینه فعال‌تر باشد، اظهار داشت: حتی تدوین سند توسعه استان در حوزه اجتماعی و فرهنگی که یکی از بندهای آن به موضوع گردشگری سلامت ربط پیدا می‌کند که نشان دهنده جدی بودن ما در این بخش است.

شبستری نقش توسعه زیرساخت‌ها را نیز در جذب گردشگر موثر عنوان کرد و ادامه داد: مثلا همین هتلی که در حال حاضر جلسه ما بر پا شده شاهدیم( هتل شهریار) که فاقد اینترنت بی‌سیم است در حالی که این امکانات باید از بدیهی‌ترین‌ها باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: امیدواریم خروجی این جلسه به طوری باشد که با برنامه‌ریزی ای واحد مشکلات حوزه گردشگری سلامت بررسی شده و از این پس ما برنامه‌ریزی هماهنگی داشته باشیم تا حضور این گردشگران پر رنگ‌تر از پیش باشد.


4591740
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است