استانی 14:39 - 09 خرداد 1394
کرمان؛
فرمانده انتظامی استان کرمان از ردیابی و انهدام باند قاچاق مواد مخدر منجر به هلاکت یک شرور مسلح و دستگیری یک تن دیگر و کشف 181 کیلو گرم مرفین خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار"حسین چناریان" گفت: پلیس شهرستان کرمان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از حمل و انتقال یک محموله مواد افیونی به داخل کشور و قصد قاچاقچیان برای رساندن ان به استان های مرکزی، شناسایی عاملان آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران شهرستان کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پی جویی های پلیسی ،بامداد امروز با اعزام چند تیم گشتی در محور بم- کرمان عاملان قاچاق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: پلیس ضمن کنترل خودروهای عبوری به خودروی مورد نظر دستور ایست داد که با تیر اندازی از سوی اشرار مواجه شد.

وی اظهار داشت: در این عملیات، پلیس ضمن اجرای آتش متقابل، اشرار مسلح را زمین گیر کرد و در یک درگیری دو ساعته موفق شد راننده خوردو را مجروح و دستگیر کردهو یک تن دیگر از اشرار مسلح را به هلاکت رساند.

سردار"چناریان" ادامه داد : در این عملیات و در بازرسی از خودروی اشرار، 181 کیلو گرم مرفین به همراه یک قبضه سلاح ممنوعه به همراه مقادیری مهمات کشف شد.





نتهای پیام/ ا


6471072
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است