استانی 12:55 - 06 خرداد 1396
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:
ساری - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: امسال ۲۱۴ برنامه فرهنگی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهیه شده است.

۲۱۴ برنامه فرهنگی در ستاد امر به معروف مازندران تهیه شده است

به گزارش خبرنگار مهر،  خلیل صالحی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری ستاد امر به معروف و نهی از منکر  استان در محل سالن اجتماعات ارشاد استان ، با بیان اینکه امسال ۱۰۴برنامه ستاد امر به معروف برای مازندران تهیه  و ابلاغ شد، اظهار کرد: با بومی سازی که بر روی برنامه های ابلاغی صورت گرفت  شمار آن را به ۲۱۴ برنامه رساندیم.

وی افزود:در حال حاضر بخش مهمی از فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر که همان ترویج معروفات است توسط گروه‌های مردمی انجام می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، اظهار کرد:   نباید همه بار این فریضه دینی را بر دوش ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرار دهیم از این رو از خبرنگاران و مطبوعات انتظار داریم برای رسیدن به اهداف متعالی این فریضه دینی همکاری ویژه داشته باشند.



فوقی افزود: قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر سال گذشته تصویب شد ولی هنوز کادر نیروی انسانی و بودجه آن شکل نگرفته و ابلاغ نشده است.



دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه در سال گذشته  کلاس‌های آموزشی برای ۴ هزار نفر برگزار شد، عنوان کرد: همه نیروها برای به کارگیری در گروه طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر افراد به صورت رایگان فعالیت داشته و برای این نیروها برنامه آموزشی خاصی هم دیده شده است که بخشی از این آموزش‌ها به جهاد دانشگاهی مازندران واگذار می‌شود.



وی ادامه داد: اگر فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه نمود شایسته‌ای ندارد به خاطر این است که هجمه بسیار قوی تری از سوی سایت‌ها و فضاهای مجازی مخرب در جامعه فعالیت دارد و مقابله با این هجمه‌ها نیازمند توجه جدی و اقبال عمومی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در پاسخ به پرسشی در خصوص برداشت مردم از عنوان آزادی در مقوله پوشش گفت: هیچ دوره ای  درباره  نوع پوشش در تبلیغات انتخاباتی مطرح نشده است زیرا پوشش جزو قانون کشور ما است که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است .

 صالحی افزود:  این طور نیست که این ذهنیت به وجود آید که با مفهوم آزادی در حجاب و پوشش تغییری ایجاد شود قوانین و سیاست های نظام ما مشخص است و تغییری در این سیاست ها ایجاد نخواهد شد.

وی  با اعلام اینکه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر از حمایت های مالی دولت برخورداریم ، گفت : برخی مردم ذهنیت خوبی از اجرای فریضه امر به معروف  ونهی از منکر ندارند در حالی که هدف ما پیگیری از طریق  تذکر لسانی است.


9131100
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: بارندگی‌ها و آب حاصل از باران شرایط را برای زیست پشه‌های آنوفل و بیماری مالاریا در بلوچستان فراهم کرده بنابراین سیل زدگان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» ۵۶ هشدار سطح زرد، ۱۸ هشدار نارنجی و پنج هشدار قرمز هواشناسی از سال گذشته تاکنون در لرستان صادر و بارندگی های به نسبت مطلوبی ثبت شد اما بنابر اعلام نظر کارشناسان و آمار و ارقام، این بارش های پرتکرار تاکنون حریف خطر خشکسالی نشده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است