ورزشی 13:00 - 20 بهمن 1394
رایگان اعلام شدن بلیط بازی هم نتوانست حامیان تبریزی تراکتورسازی را به ورزشگاه بکشاند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  بازی دو تیم فوتبال تراکتورسازی و پدیده در حالی برگزار شد که ورزشگاه هفتاد هزار نفری یادگار امام (ره) شهر تبریز خالی از تماشاگر بود .


تبریزی ها که در بازی های نه چندان مهم و در سرمای طاقت فرسای تبریز مسیر ورزشگاه یادگار را برای دیدن بازی طی می کردند، اکنون حتی برای بازی تیمشان با سرخابی های پایتخت چندان رغبتی نشان نمی دادند.


 ورزشگاه آنقدر خالی بود که هر فوتبال دوستان را به یاد روزهای پر تب وتاب ورزشگاه می انداخت . 
روزهایی را ماتجربه کرده بودیم که حتی جای سوزن اندختن نبود اما اکنون حتی تمهیدات مسئولان تراکتور سازی تبریز هم نتوانست هواداران سرخ را به یادگار امام ( ره ) بکشاند . 


مسئولان ارتش سرخ حتی بلیط مسابقه با پدیده را رایگان اعلام کردند اما در خوش بین حالت تنها 3000نفر در استادیوم 70000هزار نفری حضور داشتند اما دلایل حضور کم هواداران که در گفتگو با کارشناسان به آن پرداخته شده است .


دلزدگی مردم با توجه به اتفاقات بازی پایانی لیگ چهاردهم 
هنوز مردم تبریز مسببان حوادث روز پایانی لیگ چهاردهم را نبخشیده اند و دلگیر هستند شاید دلیل اصلی حضور نیافتن مردم به این مسئله بر می گردد دیگر مردم شور و اشتیاق سابق را ندارند و دلخور از اتفاقات پیش آمده زیرا قهرمانی را حق خود می دانستند.


نتایج ضعیف تراکتور 
این روزها تراکتور و نتایج بدست آمده چندان باب طبع هواداران نیست، تراکتور با 27 امتیاز از نوزده بازی در رده هفتم رقابتهای لیگ برتر قرار گرفته است که نمی تواند جایگاه مناسبی باشد  و این مهم باعث سردی طرفداران این تیم شده است .


بی توجهی مسئولان به خواست هواداران 
 شاید بی توجهی به خواسته هواداران مبنی بر حفظ تونی اولیویرا و به خدمت گیری ژنرال  هیچگاه به مذاق هوادارن خوش نیامد تبریزی ها حتی به خود مدیر عامل هم معترض بودند و از هر فرصتی برای اعتراض استفاده می کردند این بی توجهی ها  باعث شد مردم به این باور برسند که به خواست آنها ارزش داده نمی شود  و از این رو تراکتور وسعید وژنرال تنها ماندند تا شاید این بار تراکتوررویای پر شدن ورزشگاه را به یاد آن روزها در ذهن بپروراند .


مسیر صعب العبور یادگار امام ( ره ) تبریز و دسترسی نداشتن به وسیله نقلیه 
اگر کسی به ورزشگاه یادگار شهر تبریز رفته باشد، بدون شک خواهد دید که اگر خدمات رسانی صورت نگیرد ایاب و ذهاب مشکل خواهدشد و رفت و برگشت مردم به طور حتم مهم است هوادران زمانی می بینند که اهمیتی برای حضورشان قائل نمی شوند پای گیرندها بازی را خواهند دید و عطای حضور در استادیوم را به لقایش می بخشند .


سرمای هوا و جو نامساعد تبریز 
بارش برف و سرمای هوای شهر تبریز یکی دیگر از عوامل حضور نیافتن مردم است که اگر بازی تماشاگر پسند باشد و گرما و تب و تاب وجود داشته باشد سرما یی در ورزش فوتبال نخواهد بود .


امید آنکه روز برسد تماشاگران فهیم تبریزی با فوتبال خصوصا فوتبال تراکتور آشتی کنند .


انتهای پیام /



7668641
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است