استانی 22:46 - 27 اردیبهشت 1397

الکترونیک کردن دولت مهم ترین نیاز زیر ساختی کشور است

به گزارش خبرنگار مهر،  رضا شیران پنج شنبه شب در  همایش  دولت  الکترونیک  که در برج سپهر مشهد برگزار شد اظهار کرد:دولت الکترونیک ما را در ایجاد امنیت پایدار، اقتصاد پایدار و افزایش شفافیت یاری می کند و به همین دلیل نیز بالاترین نیاز زیر ساختی ما الکترونیک کردن دولت است.

وی افزود: امروز از اینکه نظام اداری کشور گران اداره می شود رنج می بریم اما این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد چراکه بخش عمده ای از مشکلات ما به شیوه ارائه رسانی خدمات باز می گردد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: خدمات باید ارزان و با کیفیت به مردم ارائه شوند . امروز ۷۵ درصد جمعیت کشور شهر نشین هستند و ۳۱ درصد از این افراد در ۱۰ کلان شهر ساکن شده اند که این آمار در بردارنده این مفهوم است که این درصد بالای جمعیت شهر نشین مصرف کننده هستند و ما باید محصول مورد نیاز این جمعیت را تامین کنیم.

وی ادامه داد: ما باید به سمتی حرکت کنیم  نیاز جامعه مصرف با تولید داخلی ،با کیفیت و ارزان قیمت تامین شود.

شیران با اشاره به حجم بالای سفرهای خارجی ابراز کرد: سالانه جمعیت ۱۰ میلیونی از مردم به کشور های خارجی سفر می کنند و مقادیر بسیار هنگفتی ارز را از کشور خارج می کنند اما ما می توانیم به تقویت بوم گردی بخشی از این آمار را به سفرهای داخلی اختصاص دهیم تا اشتغال زایی و رونق اقتصاد صورت گیرد.


9781942
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» در حالی ۶۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بابل فاقد مسکن هستند، که باوجود آمادگی کمیته امداد برای ساخت مسکن برای مددجویان، خانواده ها زمینی برای ساخت خانه ندارند، که این امر به چالشی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بابل تبدیل شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است