استانی 20:21 - 09 فروردین 1399
/اخبار کرونایی استان/مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد:
ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان در هشتم فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد کاهش‌یافته است.

کاهش ۴۱ درصدی تردد در محورهای لرستان

عباس شرفی اظهار کرد: در هشتم فروردین امسال تعداد ۱۷۱ هزار و ۵۷۸ وسیله نقلیه در محورهای مجهز به تردد شمار استان تردد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۴۱۶ هزار و ۶۲۰ وسیله نقلیه، ۴۱ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: سهم وسایل نقلیه سنگین از این میزان تردد ۲۳.۷۹ درصد بوده و درمجموع ۴۰ هزار و ۸۱۹ وسیله نقلیه سنگین در این روز در محورهای مواصلاتی استان تردد کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان ساعت اوج تردد را بین ۱۷ تا ۱۸ عصر عنوان کرد و افزود: سرعت متوسط وسایل نقلیه در محورهای مجهز به سامانه‌های هوشمند جاده‌ای ۷۵.۴ کیلومتر بر ساعت بوده است.

شرفی خاطرنشان کرد: همچنین براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های استان در ۱۳ روز تعطیلات نوروزی ۲ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۴۳۶ وسیله نقلیه در محورهای استان تردد کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ با چهار میلیون و ۹۹۷ هزار و ۱۵۰ وسیله نقلیه، ۵۰.۸۲ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی به مردم توصیه کرد بنا به تأکید ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا از سفر پرهیز کنند.

انتهای پیام


10460864
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: بارندگی‌ها و آب حاصل از باران شرایط را برای زیست پشه‌های آنوفل و بیماری مالاریا در بلوچستان فراهم کرده بنابراین سیل زدگان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است