گوناگون 01:06 - 10 فروردین 1394

فرارو- تیم امید ایران که در دو دیدار قبلی خود در مرحله مقدماتی المپیک ریو ۲۰۱۶ توانسته بود دو پیروزی به دست آورد،در دیدار با تیم امید افغانستان توانست با نتیجه ۶ بر صفر از سد این تیم عبور کند.

 

تیم امید ایران در ادامه رقابتهای مرحله مقدماتی  المپیک ریو ۲۰۱۶ امروز یکشنبه نهم فروردین سال ۱۳۹۴ در یک دیدار یک طرفه توانست با نتیجه ۶بر صفر از سد تیم امید افغانستان عبور کند، آنهم در شرایطی که اکثر سکوهای ورزشگاه آزادی توسط هواداران تیم افغانستان پر شده بود.تیم امید ایران در نیمه اول ۴ گل و در نیمه دوم  دو گل به حریف خود زد تا در نهایت با برتری ۶ بر صفر صدر نشین گروه باقی بماند.



از نکات مهم این دیدار حضور هشتاد هزار نفری مهاجران افغان کشورمان در ورزشگاه آزادی بود که شرایط را برای تیم امید ایران سخت می کرد تا جاییکه اگر تیم امید کشورمان را نمی شناختید تصور می کردید که با هیاهوی ایجاد شده تیم قرمزپوش تیم ملی ایران است و تیم سفید پوش تیم افغانستان. تعداد کمی هواداران تیم امید ایران هم با پرچمهای کشورمان در ورزشگاه حضور دارند. تصاویر خبرگزاری‌ها را در ادامه می‌بینیم: (برای دیدن ابعاد بزرگتر روی تصاویر کلیک کنید)




6112266
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است