ورزشی 13:10 - 04 خرداد 1398
سرپرست تیم کشتی فرنگی کارگران اعزامی به مسابقات جهانی گفت: تمام تلاش بر این است که در مسابقات جهانی کارگران با افزایش مدالهای طلای خود از عنوان قهرمانی کشتی گیران کارگر در اسپانیا دفاع کنیم.

حسن حمیدی: تکرار قهرمانی در جهانی اسپانیا هدف اصلی تیم کارگران است

حسن حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت کشتی‌گیران کارگر برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا اظهار کرد: برای آماده‌سازی کشتی‌گیران کارگر جهت شرکت در مسابقات جهانی تاکنون یک مرحله اردو در شهر شوش خوزستان برگزار کردیم که روند راضی‌کننده بود. امیدواریم تا زمان اعزام تیم به اسپانیا کشتی‌گیران به آمادگی نسبی برسند. البته این تیم مدعی قهرمانی است و در دوره قبل نیز که مسابقات در لتونی برگزار شد با کسب ۱۰ مدال طلا از بین ۱۰ کشتی گیری که به مسابقات جهانی اعزام شده بودند، توانستیم در جایگاه قهرمانی قرار بگیریم.

وی با بیان این که تیم کشتی‌فرنگی اعزامی به جهانی اسپانیا را تنها کارگران تشکیل می‌دهند و قهرمانان جهان جایگاهی در این تیم ندارند، گفت: اگر در گذشته تیم کارگران اعزامی به مسابقات جهانی را قهرمانان جهان یا آسیا تشکیل می‌دادند، امسال کشتی‌گیرانی به این مسابقات اعزام می‌شوند که از دل مسابقات قهرمانی کشور استخراج شدند و ورزشکاران کارگری هستند.

حمیدی در پاسخ به این پرسش که آیا برای آماده‌سازی این تیم جهت شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا پیش‌بینی سه مرحله اردو کافی است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: درست است مسابقات قهرمانی جهان است اما سطح آن به نسبت سایر مسابقات جهانی در حد متوسطی است و ما در سه مرحله اردوی آمادگی می‌توانیم کشتی‌گیران کارگر را برای این تورنمنت آماده کنیم. به هر صورت هدف‌گذاری ما کسب بیشترین مدال طلا از ۱۰ کشتی گیر اعزامی به اسپانیاست و تلاش خواهیم کرد که از جایگاه قهرمانی خود دفاع کنیم.

سرپرست تیم کشتی فرنگی کارگران در پایان افزود: هر ۱۰ کشتی‌گیر اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا از شرایط خوبی برخوردارند و هیچ مشکلی برای آماده‌سازی تیم نداریم.

به گزارش ایسنا، بازی‌های جهانی ورزش کارگری تیرماه در شهر تورتوسا اسپانیا برگزار می‌شود که در رشته کشتی تنها مسابقات فرنگی و کشتی ساحلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام


10135963
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ایمانعلی‌زاده گفت: آینده‌سازان کشتی فرنگی در جام تختی مبارزه می‌کنند و تیم ملی امید را در این رقابت‌ها انتخاب می‌کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است