استانی 14:22 - 11 اسفند 1393
معاون بهبود تولیدات دامی همدان خبر داد
معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی همدان از اختصاص 5 میلیارد تومان یارانه شیر به دامداران استان خبر داد.

اختصاص 5 میلیارد تومان یارانه شیر به دامداران همدان

محمد نظرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید شیر خام، از ابتدای سال جاری دامدارانی که در سه ماه نخست امسال شیر خام تولید شده خود را به کارخانجات صنایع لبنی تحویل داده باشند، به همان نسبت مشمول دریافت مابه‌التفاوت نقدی می‌شوند.

وی با بیان اینکه 225 میلیارد تومان اعتبار از محل بودجه سال 93 برای این طرح در نظر گرفته شده، افزود: در اواسط آذرماه دستورالعمل اجرایی این طرح از سوی وزارت جهادکشاورزی به سازمان جهادکشاورزی استان‌ها ابلاغ شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی همدان خاطرنشان کرد: نیمه دوم آذرماه استان همدان با جدیت و به صورت فوری اقدام به اجرای این طرح کرد که تاکنون 6 هزار پرونده در این خصوص تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه بررسی و راستی‌آزمایی پرونده‌ها انجام شده است، گفت: از 6 هزار پرونده تشکیل شده، 80 پرونده تأیید شده و مبلغ 2 میلیارد تومان به حساب دامدارانی که مستقیم شیر تولیدی خود را به کارخانه‌های لبنی تحویل داده‌اند، واریز شده است.

نظرپور ادامه داد: بررسی و تأیید پرونده دامدارانی که شیر خام تولیدی واحد خود را به مراکز جمع‌آوری شیر تحویل داده‌اند در حال انجام است.

وی از اختصاص 5 میلیارد تومان یارانه به دامداران ذی‌نفع استان خبر داد و تصریح کرد: مابقی یارانه نیز تا پایان سال واریز می‌شود.


5957998
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: بارندگی‌ها و آب حاصل از باران شرایط را برای زیست پشه‌های آنوفل و بیماری مالاریا در بلوچستان فراهم کرده بنابراین سیل زدگان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» ۵۶ هشدار سطح زرد، ۱۸ هشدار نارنجی و پنج هشدار قرمز هواشناسی از سال گذشته تاکنون در لرستان صادر و بارندگی های به نسبت مطلوبی ثبت شد اما بنابر اعلام نظر کارشناسان و آمار و ارقام، این بارش های پرتکرار تاکنون حریف خطر خشکسالی نشده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است