استانی 21:24 - 05 شهریور 1393
معاون منابع انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد خبر داد
معاون منابع انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد گفت: 70 درصد هدایا و تشویق‌های بانک مهر اقتصاد به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد.

اختصاص ۷۰ درصد تشویق‌های بانک مهر اقتصاد به خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر اعتمادی‌نیا امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آموزش‌های بانک مهر اقتصاد به دو بخش عمومی و تخصصی تقسیم می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش‌های عمومی برای همه کارکنان در سرفصل‌های مختلف برگزار می‌شود، افزود: این آموزش‌ها در زمینه‌های رایانه، رفتاری، بانکداری، بازاریابی، مشتری‌مداری توسط اساتید کشوری با تقویم آموزشی و با زمان‌بندی مشخص برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه آموزش‌های تخصصی برای پست‌های خاص از جمله تحویل‌داران، مدیران روابط عمومی، حسابداران، همیاران و مدیران اعتبارات برگزار می‌شود، یادآور شد: این نوع آموزش‌ها نیز دارای تقویم زمان‌بندی شده است.

معاون منابع انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد از برگزاری دوره‌های آموزشی متمرکز در زمینه بانکداری اسلامی خبر داد و متذکر شد: این نوع آموزش‌ها در مراکز آموزش معصومیه(س) قم، عبدالعظیم حسنی(ع)، مشهد مقدس و برخی مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

اعتمادی‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جذب 200 نفر در سال جاری، ادامه داد: برخی از این افراد جذب شده و از آموزش‌های لازم برخوردار شده‌اند.

وی از ارائه فراخوان از سوی این بانک برای جذب نیرو از نیمه شهریورماه سال جاری خبر داد و تشریح کرد: آزمون این گروه آبان‌ماه برگزار و جذب‌شدگان آموزش‌های لازم را در دی و بهمن‌ماه سال جاری اخذ می‌کنند.

این مسئول با تبیین ضرورت تعادل بین زندگی و کار در بین کارمندان، عنوان داشت: اگرچه در گذشته این دو مقابل هم بودند، اما امروز سازمان‌های پیشرفته این مسئله را در کنار هم می‌دانند، چراکه عدم توازن بین این دو موجب ایجاد مشکلاتی می‌شود.

معاون منابع انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد با بیان اینکه 70 درصد هدایا و تشویق‌های بانک مهر اقتصاد به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد، اضافه کرد: برای ایجاد توازن در بین زندگی کاری و خانوادگی کارمندان، مراکز اقامتی و تفریحی به خانواده‌ها اختصاص یافته است.

اعتمادی‌نیا با اشاره به اینکه همه تلاش بانک ایجاد تعادل بین زندگی و کار کارمندان است، یادآور شد: بیش از 800 هزار تومان نیز یارانه اردو به کارمندان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد در این زمینه گام‌های مطلوبی را برداشته است، افزود: بانک تلاش می‌کند، کارکنان از مرخصی‌های خود نیز استفاده کنند.

این مسئول طرح مهر جویی و دیدار با خانواده‌ها کارمندان را از دیگر برنامه‌های این بانک در راستای ایجاد تعادل بین زندگی و کار کارمندان عنوان کرد و گفت: اختصاص بیمه مکمل درمان و بیمه طرح مهر ورزی نیز در این زمینه صورت می‌گیرد.

معاون منابع انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد در پاسخ به این سئوال که بانک مهر اقتصاد را چقدر پیشگام در بانکداری اسلامی می‌دانید، چنین توضیح داد: بانکداری اسلامی بانکداری بدون ربا است که مجلس شورای اسلامی قانون آن را تصویب کرده است.

اعتمادی‌نیا با بیان اینکه برای رسیدن به بانکداری اسلامی، این بانک کمیته فقهی بانک را از پنج سال گذشته تشکیل داده است، تصریح کرد: جلسات این کمیته با حضور اساتید حوزه و نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه امورات این بانک از جمله پرداخت تسهیلات، نوع نرخ، قراردادها و نوع فرم‌ها با استفاده از منابع فقهی تعریف شده است، ادامه داد: نظام‌نامه 12گانه این بانک نیز از مرحله نخست تا 12 برای نزدیک شدن به بانکداری اسلامی تعریف شده است.

این مسئول در پایان با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد تنها بانکی است که چنین نظام‌نامه‌ای را تنظیم و به بانک مرکزی ارائه کرده است، متذکر شد: این بانک به عنوان الگوی بانکداری اسلامی می‌تواند به جامعه معرفی شود.


4583042
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است