بین‌الملل 20:50 - 09 اردیبهشت 1403
رئیس جمهور آمریکا در یک نظرسنجی کمترین میزان محبوبیت را در بین شهروندان این کشور کسب کرد.

حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر

 نتایج نظرسنجی یک موسسه معتبر آمریکایی که روز یکشنبه منتشر شده نشان داد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا کمترین میزان محوبیت یک رئیس جمهور را در ۷۰ سال اخیر دارد. بر اساس این نظرسنجی جدید، جو بایدن کمترین محبوبیت را در این مقطع از ریاست جمهوری خود در ۷۰ سال گذشته دارد که حتی از «ریچارد نیکسون» و «جیمی کارتر» روسای جمهور دهه هفتاد میلادی این کشو نیز کمتر است. این نتایج نشان داد که امکان انتخاب مجدد او در خطر است.

نظرسنجی گالوپ نشان داد که بایدن ۸۱ ساله، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به رتبه تاسف بار ۳۸.۷ درصد دست پیدا کرد. بر اساس این گزارش، با حدود ۶ ماه باقی‌مانده تا روز انتخابات، بایدن در موقعیت ضعیف‌تری قرار گرفته است.

روزنامه «نیویورک پست» در این باره نوشت، این نتایج ضربه‌ای به جو بایدن وارد کرد. شرایط جسمی و ذهنی بایدن به یکی از موضوعات جنجالی در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است. نارضایتی از رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا به ویژه در موضوعات مرتبط به وضع مرزها، مهاجرت و مواضع دولت بایدن در قبال جنگ اسرائیل علیه غزه بالاست.

منبع: فارس


12051486
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» کاردار ایران در لندن در پایان ماموریت خود در کشور انگلیس پیام خداحافظی منتشر کرد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» چینی ها به وضوح تمایل دارند هنجارهای بین المللی را رعایت کنند و به هیچ عنوان هزینه ی رابطه ی با ایران را در برابر آمریکا به عهده نمی گیرند و تنها به میزانی به تحریم های آمریکا پایبند نیستند که منافع استراتژیک آنها در غرب آسیا توسط ایران تام...
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» شهادت بیش از 80 نفر در بمباران نوار غزه طی ساعات گذشته و حمله موشکی مقاومت فلسطین در غزه به شهرک اشغالی عسقلان در روز 221 طوفان الاقصی از مهمترین تحولات اراضی اشغالی فلسطین است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» وزیر ارشاد، حج و اوقاف حکومت طالبان در نشست مشورتی علمای جهان اسلام در ترکیه تصریح کرد امت اسلامی باید با اتحاد از مردم فلسطین در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی دفاع کند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» کمبود تدارکات غربی برای تغییر وضعیت جبهه، ادامه تلاش کی یف برای کشاندن ناتو به درگیری، تخیله مناطق مسکونی در سومی و خارکوف اوکراین، بسته کمکی جدید آمریکا برای کی یف، تاکید سوئیس بر مشارکت روسیه در مذاکرات صلح، از جمله رویدادهای مهم پیرامون ...
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» یک سازمان برجسته حقوق بشری با اعلام اینکه اسرائیل بدون هشدار قبلی امدادگران و کاروان های آنها را در غزه هدف قرار می دهد و از گرسنگی به عنوان سلاح جنگی استفاده می کند خواستار تحریم این رژیم و توقف ارسال سلاح برای آن شد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» منابع مصری به وال استریت ژورنال گفتند که دولت مصر در حال بررسی کاهش سطح روابط خود با رژیم اسرائیل است.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» وزارت امور خارجه ایران به مناسبت روز نکبت در بیانیه ای ضمن اشاره به بیداری افکار جهانی نشبت به جنایت های رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امید می رود این نکبت و هولوکاست واقعی با جشن روز آزادی این سرزمین تاریخی پایان یابد.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» نخست وزیر گرجستان وعده داد که به رغم برخی مخالفت ها، قانون «شفافیت نفوذ خارجی»، روز سه شنبه در پارلمان این کشور تصویب خواهد شد و اکثریت مردم از آن حمایت می کنند.
بین‌الملل
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه به دعوت همتای ویتنامی خود امروز وارد هانوی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است