استانی 14:32 - 02 آبان 1393
خطیب جمعه زیراب سوادکوه:
خطیب جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به رحلت رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری، گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی اعتدالگرای شجاع و صریح بود.

آیت‌الله مهدوی‌کنی اعتدالگرای شجاع و صریح بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه زیراب با اشاره به آغاز ماه محرم، اظهار کرد: ملت ایران، حق‌جویی و عدالت‌خواهی خود را از قیام امام حسین(ع) آموخته است.

امام جمعه زیراب سوادکوه با بیان اینکه سازمان‌های بین‌المللی در اختیار اهداف نظام سلطه قرار دارند، افزود: باید تحولات مناسبی در مسیر تحقق عدالت برای سازمان‌های بین‌المللی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان بزرگ‌ترین هدف قیام خود معرفی کرده بود خواستار اجرای این دستور الهی در حد توان در جامعه شد.

خطیب جمعه زیراب سوادکوه با تسلیت رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی، ایشان را فردی شایسته و آشنا به دنیای سیاست و اعتدالگرای شجاع و صریح توصیف و خاطرنشان کرد: عدم دنیا‌طلبی و عدم وابستگی از ویژگی‌های رئیس فقید مجلس خبرگان بود که مقام معظم رهبری ایشان را سیاستمدار صادق و انقلابی صریح معرفی کردند.

رضایی با اشاره به حکم اعدام دادگاه عربستان سعودی برای اعدام آیت‌الله «نمر» گفت: آل‌سعود بداند که حرکت خروشان انقلاب اسلامی صادر شده است و آنان با دست و پا زدن به جایی نمی‌رسند.

وی با بیان اینکه طرح کک‌سازی سوادکوه با هدف احیای معادن مازندران به مرحله اجرایی رسیده است از مسئولان ملی و استانی و شهرستانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد و با اشاره به اینکه احداث کارخانه کک‌سازی آلودگی زیست‌محیطی ندارد از مسئولان محیط زیست خواست تا کشورهای دارای این فناوری را مورد مطالعه قرار دهند.


5027104
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است