اقتصادی 17:23 - 06 فروردین 1398
مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به شرایط جوی نامساعد در فرودگاه امام (ره) گفت: ممکن است برای ایمنی بیشتر، عملیات انجام پرواز‌ها با تاخیر انجام شود.

صراط:

به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی کاشانی حیدری اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی از ساعت ۱۶ تا ۲۰ امروز ششم فروردین ماه پدیده کاهش دید افقی، باران شدید و رعد و برق را در محدود فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شاهد خواهیم بود.

وی با اعلام آماده‌باش کلیه واحد‌های فرودگاه امام خمینی (ره) در طول بارش‌ها گفت‌: ممکن است برای ایمنی بیشتر، عملیات انجام پرواز‌ها در فرودگاه امام (ره) در ساعات مذکور با تاخیر انجام شود.

کاشانی حیدری از مسافران، مستقبلین و مراجعان خواست حتما پیش از عزیمت به سمت فرودگاه با مراجعه به سایت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به نشانی IKAC.IR یا شماره ۰۹۶۳۳۰ از قطعی بودن زمان پرواز‌ها کسب اطلاع کنند.


10087579
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مشاغلی که فروش کالای ایشان کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده، ملزم به ارائه دفاتر و ترازنامه نیستند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر اقتصاد و دارایی گفت: مطالبات شرکت‌های ایرانی از طرف‌های عراقی بابت اجرای پروژه‌های مختلف در این کشور باعث ایجاد مشکلاتی شده که ضرورت همکاری دو طرف برای حل و فصل مشکلات پیمانکاران ایرانی در دستور کار قرار گرفته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مرکز مبادله گفت: یازدهمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران با تخصیص حدود ۳۰ هزار قطعه سکه به متقاضیان پایان یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر راه و شهرسازی گفت: تولید مسکن در طی دو سال گذشته از منفی ۱۳ ونیم به مثبت ۴.۸ درصد افزایش یافته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر راه و شهرسازی گفت: تولید مسکن در طی دو سال گذشته از منفی ۱۳ ونیم به مثبت ۴.۸ درصد افزایش یافته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت نفت گفت: با وجود تبلیغات علیه دیپلماسی انرژی کشور و موفقیت‌های بین‌المللی صنعت نفت ایران انجام می‌شود، اما حضور و استقبال شرکت‌های خارجی نشان می‌دهد که اعتماد به صنعت نفت ایران روز به روز افزایش یافته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: دوران طلایی برای ساخت مسکن کم درآمد‌ها آغاز شده و زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی کم درآمد‌ها باید اختصاص یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۵ رزمایش در حوزه نوسازی بافت‌های فرسوده با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی از خردادماه آغاز و تا مهرماه ادامه دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: ۳۰ درصد ظرفیت تولید متانول کشور به سوخت بنزین تبدیل می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس اقتصادی گفت: شفاف سازی فعالیت نانوایان و صرفه جویی یک ونیم میلیون تنی آرد در پخت نان از مهم‌ترین مزیت‌های اجرای طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است