ورزشی 14:10 - 28 مهر 1399
نایب رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: هر چند به خاطر کرونا مدال‌های بین‌المللی زیادی را از دست دادیم اما از برنامه‌های خود عقب نیستیم و به دنبال برگزاری اردوها در دو رشته سامبو و پنچاک سیلات هستیم.

خرم: مشکلی برای برگزاری اردوی ورزشکاران رزمی نداریم

همایون خرم در گفت‌وگو با ایسنا درباره زمان شروع اردوهای تیم‌های ملی ورزش های رزمی اظهار کرد: ما مشکلی برای برگزاری اردو نداریم و ستاد ملی مبارزه با کرونای وزارت ورزش مجوز برگزاری اردو را با رعایت پروتکل های بهداشتی داده است. البته برگزاری اردوها بستگی به برنامه سازمان تیم‌های ملی دارد که قرار است پیشنهادات خود را برای برگزاری اردو به ما بدهد تا زودتر اردوها را در دو رشته سامبو و پنچاک سیلات برگزار کنیم.

او گفت: سال آینده چون مسابقات قهرمانی آسیا داخل سالن را در دو رشته سامبو و پنچاک سیلات داریم، هدف‌گذاری ما بر این است تا با شناسایی ورزشکاران برتر سال گذشته زمینه برگزاری اردو را در این دو رشته فراهم کنیم.

خرم خاطرنشان کرد: قرار بود در نیمه دوم سال به منظور استعدادیابی و شناسایی ورزشکاران این دو رشته برای شرکت در مسابقات ایندورگیمز مسابقات قهرمان کشور و انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم که به خاطر تشدید بیماری کرونا فعلا امکان برگزاری مسابقات را نداریم و مجبوریم ورزشکارانی که در سال قبل به تیم ملی سامبو و پنچاک سیلات دعوت شده بودند، آن ها را شناسایی و به اردوها دعوت کنیم. البته این مساله باز هم بستگی به نظر مدیر سازمان تیم‌های ملی دارد که در این زمینه چه پیشنهادی داشته باشند.

نایب رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی تصریح کرد: به دلیل لغو تمام رویدادهای بین‌المللی تا پایان ۲۰۲۰، خیلی از برنامه‌ها عقب نیستیم و عجله‌ای هم برای برگزاری اردوها نداریم. تنها برنامه ما آماده‌سازی ورزشکاران دو رشته سامبو و پنچاک سیلات است تا بتوانیم در مسابقات سال آینده حضور موفقی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که کرونا چه تأثیری در اجرای برنامه‌های این فدراسیون داشته است؟ گفت: به هر صورت همان طور که کرونا بر روی برنامه‌های سایر فدراسیون‌های ورزشی تاثیر منفی داشته است، در اجرای برنامه‌های فدراسیون ما نیز بی‌تاثیر نبوده و در طی چند ماه گذشته سعی کردیم از طریق فضای مجازی برنامه‌های آموزشی خود را پیش ببریم. تنها مشکل ما برگزار نشدن اردوها بود که از طریق فضای مجازی امکان فراهم کردن شرایط برای برگزاری اردوها را نداشتیم. با این حال از برنامه‌های خود عقب نیستیم و سعی می‌کنیم برنامه‌های خود را با همین روند ادامه دهیم تا ببینیم شرایط این بیماری در آینده چگونه خواهد بود.

او در پایان افزود: براساس مجوزی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش برای برگزاری اردوهای خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دریافت کردیم، سعی داریم زودتر اردوهای خود را در این دو رشته آغاز کنیم تا زمانی کافی برای آماده‌سازی تیم‌های خود برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا داشته باشیم.

انتهای پیام


10770690
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دورتموند در دیداری جذاب که با انبوهی از موقعیت‌های مهم گلزنی همراه بود، به پیروزی بزرگی مقابل پاری سن ژرمن دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از باشگاه پرسپولیس بابت رفتار تماشاگرانش شکایت می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در نهایت تیمی که لایق قهرمانی است به این عنوان برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال گفت: امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پزشک تیم سپاهان بیشتر از همه دوید و او  ۲۰ بار به زمین آمد و رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا مقابل تیم الریاضی لبنان به پیروزی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه پرسپولیس نسبت به طرح شکایت علیه رفتار زشت تماشاگران سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار پرسپولیس، اقدام خواهد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز این فرصت خوب را داشتیم که به صدر جدول برویم، اما این اتفاق رخ نداد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به نظرم تیم استقلال از تساوی بازی ما برابر تیم پرسپولیس سود برد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است