اجتماعی 18:42 - 11 اردیبهشت 1395
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: درگیری مسلحانه در نورآباد ممسنی ربطی به دور دوم انتخابات ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سردار گودرزی درباره درگیری مسلحانه در ممسنی اظهار کرد: 2 فرد جوان با توجه به اختلافات قبلی که با چند نفر داشتند، در یکی از خیابان های خلوت شهرستان نورآباد با سلاح ساچمه زنی علیه 4 جوان اقدام به تیر اندازی کردند.

وی افزود: در این درگیری هر چهار نفر به صورت سطحی مجروح و 2 متهم متواری شدند که تلاش ها برای دستگیری این دو متهم ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس ادامه داد: با توجه به این که این درگیری در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاده است طبق آمار و ارقام و تحقیقات انجام شده، هیچ گونه ارتباطی با انتخابات ندارد.


7856930
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کل دادگستری استان هرمزگان دستاورد‌های سفر اخیر رییس قوه قضاییه به این استان را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پروژه دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال تا خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران از تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در این استان خبر داد و گفت: با مراکز غیرقانونی برخورد می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» افندیزاده گفت: خیابان جمالی در منطقه ۴ شهرداری تهران بازگشایی و با رعایت اصول ایمنی و طرح هندسی مناسب به کندرو بزرگراه شهید صیاد شیرازی متصل می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: تا پایان بهار سال جاری، شاهد استفاده از کابل دیتا به جای کابل سیگنال در چراغ‌های راهنمایی خواهیم بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا گفت: با بدرفتاری‌ها در دفاتر پلیس + ۱۰ صددرصد برخورد می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وحید شمسایی با تأکید بر تهدیدات میانسالی جمعیت در کشور گفت: این تهدید از خیلی سال‌های پیش شروع شده منتها ما آن را جدی نگرفتیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: انتقال مرکز دفع زباله آرادکوه در دستور کار شهرداری قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در فروردین جان باختن عابران در تصافات رانندگی تهران ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عابر پیاده یکی از آسیب پذیرترین کاربران ترافیک است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است