استانی 10:44 - 04 آبان 1393
مسئول راه‌های روستایی اداره کل راه مازندران:
مسئول راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: هفت هزار و 707 کیلومتر راه روستایی در این استان وجود دارد.

7 هزار کیلومتر راه روستایی در مازندران وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سهراب طور اظهار داشت: 7 هزار و 707 کیلومتر راه روستایی در استان وجود دارد.

وی از بهسازی و آسفالت راه روستایی و کوهستانی نوا در شهرستان آمل به طول دو کیلومتر خبر داد.

این مسئول افزود: با توجه به اقدامات دولت در چند سال اخیر بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی نمود پررنگ‌تری گرفته و در حال حاضر به عنوان یکی از اهداف و برنامه‌های اساسی این اداره کل به شمار می‌آید.

طور با اعلام گستردگی اقدامات بهسازی راه‌های روستایی در سراسر استان، عنوان کرد: این اداره کل با ارائه یک برنامه جامع و هدفمند فعالیت‌های بی‌شماری در سطح استان در قالب بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در دست اقدام دارد که از جمله این اقدامات می‌توان به بهسازی و آسفالت راه روستایی نوا شهرستان آمل اشاره کرد.

وی متذکر شد: محور روستایی نوا به طول 9 کیلومتر بوده که در سال‌های گذشته عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت راه روستایی به طول هفت کیلومتر به اتمام رسیده و در حال حاضر نیز مابقی عملیات اجرایی آسفالت آن با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیون ریال به اجرا درآمد.

مسئول راه‌های روستایی راه و شهرسازی مازندران اذعان داشت: با بهسازی این راه روستایی چهار روستا در قالب 100 خانوار از نعمت یک راه ایمن بهره‌مند شدند.


5041296
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است