اقتصادی 17:59 - 28 آذر 1393

غلامعلی جعفرزاده عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از افزایش قیمت حامل های انرژی در سال ۹۴ برای جبرای کسری ۱۳ هزار میلیاردی دولت برای پرداخت یارانه ها خبر داد.



غلامعلی جعفرزاده در گفت‌وگو با مهر با اشاره به سازوکار دولت برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال ۹۳ گفت: در لایحه بودجه سال ۹۳، ۴۸ هزار میلیارد تومان برای اصلاح قیمت‌های حامل‌های انرژی و ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح یارانه نان در نظر گرفته شده اما در لایحه بودجه سال ۹۴ دولت ۴۸ هزار میلیارد تومان برای اصلاح قیمت‌های حامل‌های انرژی در نظر گرفته است.



نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت‌های حامل‌های انرژی در سال ۹۴ افزایش خواهد یافت گفت: در سال ۹۳ تنها توانستیم ۳۵ هزار میلیارد تومان از درآمدهای محل هدفمندی یارانه‌ها را محقق کنیم بنابراین برای تحقق درآمد ۴۸ هزار میلیاردی از محل هدفمندی ۱۳ هزار میلیارد تومان کسری داریم.



وی تصریح کرد: قیمت حامل‌های انرژی به ویژه گاز، برق و آب افزایش خواهد یافت اما این افزایش قیمت باید به صورت پلکانی باشد.



وی با اشاره به قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر آزادسازی قیمت انرژی تا پایان سال پنجم این برنامه، گفت: دولت باید در فرصت باقیمانده تا پایان مهلت اجرای قانون برنامه پنجم توسعه این مشکل را حل کند.


5449698
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از امروز با اجرای طرح چهره به چهره طرح بازآفرینی شهری در محلات فرسوده سراسر کشور آغاز شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام مسئول در سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: اگر شهرک‌های صنعتی ۳۵ درصد نیاز مصرفی واحد خود را از طریق تجدیدپذیر‌ها تامین کنند از کل محدودیت‌های برق در تابستان خارج خواهند شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: هیچ قرارداد مسکنی در قالب خرید و فروش و اجاره مسکن بر اساس بیت کوین انجام نمی‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بازرگانی دولتی گفت: از ابتدای فصل برداشت تا ۱۵ اردیبهشت ۸۵۵ هزارتن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر صمت با بیان اینکه در تامین کشنده و اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم، گفت: متاسفانه با دو بهانه تامین مالی و نیاز فوری، به سمت خارجی‌ها می‌روند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک گفت: در راستای اثربخشی خدمات صندوق برای تولیدکنندگان و افزایش جهش تولید، سقف ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق به ۲ برابر افزایش یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از احداث شهرک انرژی در تهران برای ناترازی برق شهرک‌های صنعتی خبر داد
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مرکز مبادله گفت: یازدهمین جلسه حراج سکه طلا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل گفت: در راستای توزیع عادلانه بار اقدام به نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های کشور خواهیم کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول رصدخانه ماهانی از دلایل و انگیزه‌هایی که دانش آموزان برای فعالیت در رشته نجوم دارند، می‌گوید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است