اجتماعی 09:30 - 07 خرداد 1401

بررسی ایجاد قرارگاه مشترک میان شهرداری و بنیاد شهید

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه تعدادی از معاونان خود صبح امروز شنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۱، با حضور در ساختمان شهرداری تهران در جلسه‌ای با علیرضا زاکانی شهردار تهران دیدار و گفت و گو کرد.

در این جلسه پیرامون مواردی از جمله مسائل و موضوعات حل نشده بین بنیاد شهید و امور ایثارگران با دستگاه‌های مختلف در حوزه دارایی‌ها و فعالیت‌ها، مسائل ملکی فی مابین شهرداری تهران و بنیاد شهید، ایجاد قرارگاه برای تعریف فعالیت‌های مشترک و پیگیری مستمر آنها و املاک گفت‌وگو و تبادل نظر شد.


11575523
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمعیت هلال‌احمر از تصویب ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ هلال‌احمر در مجمع عمومی جمعیت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودرو‌ها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در ۲۰ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران در حاشیه همایش آموزشی-توجیهی زائران حج استان تهران گفت: امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از اعمال برخی محدودیت‌ها برای برگزاری مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راه کشور از ریزش سنگ در آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: در حال حاضر این محور بازگشایی شده است؛ اما به خاطر مدیریت ترددها، جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت تهران یک طرفه شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۵ اردیبهشت) پاک است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است