ورزشی 00:03 - 07 تیر 1396
والیبال قهرمانی جوانان جهان - چک
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: هرچند که نتیجه بازی را به کوبا واگذار کردیم، اما هنوز هیچ چیزی برای ما تمام نشده است.

عطایی: اشتباهات بچگانه‌ای داشتیم/ هنوز چیزی تمام نشده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال جوانان ایران در پنجمین روز رقابت های والیبال قهرمانی جوانان جهان از ساعت 20 در شهر برنو چهارمین مسابقه خود را برابر کوبا برگزار کرد که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 22 بر 25 ، 23 بر 25 و 25 بر 19 ، 25 بر 13 و 15 بر 8  به سود کوبا خاتمه پیدا کرد.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از این شکست اظهار داشت: بازی خیل سختی بود و شک نداشتیم که کارمان در این مرحله نه تنها برای ما، بلکه برای تمام تیم ها سخت است. من فکر می کنم بازیکنان ایران دو ست ابتدایی خوب بازی نکردند و تمرکز کافی نداشتند.

وی ادامه داد: در همین دو ست به حریف نزدیک هم شدیم، اما چند اشتباه خیلی بچگانه موجب شد نتیجه را واگذار کنیم و کارمان سخت شد. در ست های سوم و چهارم بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتیم، اما در مجموع فکر می کنم که قدرت تهاجمی ما در این بازی چندان خوب نبود.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: در ست پنجم حدود 5 اشتباه داشتیم که عامل اصلی شکست ما در ست پنجم و مجموع مسابقه شد. به هر حال برای ما همه چیز تمام نشده است. این بازی برای ما به اتمام رسید و از حالا به فکر بازی های بعدی هستیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم و دل مردم را شاد کنیم.

عطایی درمورد بازی دوم مرحله دوم رقابت ها برابر چین عنوان کرد: چین تیم خیلی خوبی است و در مسابقات آسیایی ما را شکست داد. آنها در بازی اول خود برابر لهستان هم خیلی خوب ظاهر شدند و با نتیجه 3 بر 2 باختند. هر دو تیم کار سختی دارند و قطعاً چینی ها هم مانند ما امیدوار به صعود هستند و با این نگرش وارد میدان می شوند.

وی گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا دست پر این بازی سخت را پشت سر بگذاریم و به فکر بازی آخرمان باشیم. می دانیم که کار سختی هم داریم، اما امیدوارم نتیجه بازی به صود ما رقم بخورد.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.


9208172
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است