استانی 15:16 - 29 فروردین 1400

فعالیت ۳ اندیشکده اساتید بسیجی/طرح استاد و مسجد اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد حسینی واشان ظهر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان با اشاره به رسالت های بسیج اساتید استان بیان کرد: تاکنون ۸۰ درصد اساتید دانشگاه های سطح استان عضو این سازمان شده اند.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه های جنگ نرم و پیوست نگاری فرهنگی برای اساتید بسیجی و برگزاری استارت آپ‌های انتخاباتی از جمله اقدامات انجام شده طی سال های گذشته است.

حسینی واشان، آگاهی بخشی و امیدآفرینی در جامعه برای حضور پرشور در انتخابات و رصد فعالیت‌های فرهنگی و مبارزه با جنگ نرم دشمن را از جمله مهم ترین رسالت های بسیج اساتید دانست و افزود: با توجه به جنگ فرهنگی دشمن، افسران جوان و فرماندهان جبهه جنگ نرم برای پاسخ‌گویی به شبهات در بستر مجازی افزایش پیدا کرده است.

مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح «استاد و مسجد» بیان کرد: در این طرح از ظرفیت اساتید در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، حقوقی و سیاسی با محوریت امامان جماعت در مساجد استفاده می شود.

حسینی واشان بیان کرد: اجرای اردوی راهیان علم و فناوری برای استادان دانشگاه و اجرای طرح «فدک و جهش تولید» برای حمایت و افزایش تولیدات خرد و خانگی از دیگر اقدامات این سازمان است.

وی از فعالیت سه اندیشکده اساتید بسیجی در حوزه آب، محصولات استراتژیک کشاورزی و معدن خبر داد و گفت: این دانشکده ها مسائل و مشکلات مطرح در این حوزه ها را رصد کرده و پیشنهاداتی برای حل آن ارائه می دهند.

حسینی واشان با اشاره به ادغام دانشگاه صنعتی با دانشگاه بیرجند، بیان کرد: با توجه به اینکه این طرح در بسیاری از دانشگاه های کشور اجرا نشده، کار درستی نیست مگر اینکه طرح به صورت جامع در کل کشور و به صورت همزمان اجرا شود.


11030739
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است