گوناگون 11:04 - 07 تیر 1401

ظرفیت ویژه دانشگاه پیام نور در حل آسیب های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی‌زاده سرپرست دانشگاه پیام نور در دیدار با معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، افزود: ظرفیت دانشگاه پیام نور برای ارائه خدمات موثر و رفع مشکلات کشور، بسیار مطلوب است و این دانشگاه می‌تواند در این زمینه بسیار مثمر ثمر باشد.

وی همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و وزارت کشور را رابطه‌ای دو طرفه که هر دو مجموعه را از ظرفیت‌های طرفین بهره‌مند می‌سازد دانست و ضمن تاکید بر این همکاری اظهار داشت: دانشگاه پیام نور می‌تواند در زمینه آموزش دهیاران و شهرداران، برگزاری کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت و تخصصی، برگزاری دوره‌های آموزشی ، برگزاری همایش‌ها و ... خدمات گسترده‌ای ارائه کند.

دکتر تقی‌زاده از راه‌اندازی مراکز رشد و خانه‌های خلاق و مهارتی در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور درصدد است بسترسازی لازم را برای رشد ایده‌های مجموعه دانشگاه پیام نور اعم از؛ عضو هیئت علمی، دانشجو و کارمند فراهم کند تا گامی مثبت در جهت تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین برداشته و خدمتی بزرگ برای جوانان این مرز و بوم به ارمغان آورد.

وی همچنین با اشاره به تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه از تجهیزات بسیار پیشرفته آزمایشگاهی برخوردار است و می‌تواند این تجهیزات را در اختیار محققان دانشگاهی و عموم مردم قرار دهد.

سرپرست دانشگاه پیام نور با عنوان کردن اینکه این دانشگاه آمادگی دارد در زمینه‌های مختلف آموزشی خدمات مورد نیاز دستگاه‌ها و سایر دانشگاه‌ها را ارائه کند، از معاونت فرهنگی وزارت کشور خواست، امکان استفاده از این ظرفیت‌های ویژه را برای دستگاه‌ها و نهادهای زیرمجموعه خود فراهم کند.

وی در پایان بر لزوم حمایت ویژه از دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی و مردمی کشور تاکید کرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور نقش بسیار موثری در برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور داشته و اکنون نیز می‌تواند خدماتی علاوه بر ارائه خدمات متنوع آموزشی، ماموریت های حوزه وزارتی را بر عهده گیرد.


11607590
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است