ورزشی 00:16 - 10 آبان 1393
کارشناس وزنه برداری در خصوص وضعیت تیم وزنه‌برداری گفت: برای مسابقات جهانی تعداد نفرات کم حضور دارند و شانس مدال کم است.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ اظهار داشت: مسابقات جهانی درحالی برگزار خوهاد شد که ما وزنه‌برداران خوبی را نخواهیم دا شت و این شانس مدال را از ما خواهد گرفت.



توکلی در ادامه بیان کرد: وزنه برداران کشورمان بازی های آسیایی را به تازگی پشت سر گذاشته‌اند اگر کمی این وزنه ها بالا و پایین می‌شد شاید می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم و با تلاش بیشتر وزنه برداران اتفاقات بهتری در ورزش حرفه‌ای می‌افتاد.



وی همچنین ادامه داد: وزنه برداران بازی های آسیایی را دست کم گرفتند و یک سال دوری وزنه برداران از مسابقه این لطمه را به تیم زد و درست زمانی بریا مسابقات آسیایی آماده می‌شوند که از قهرمانی دور بودند در مجموع برای مسابقات جهانی تعداد نفرات کم حضور پیدا کردند.



توکلی گفت: ما وزنه برداران خوبی را برای مسابقات جهانی  از دست داده ایم مولایی و براری مصدوم هستند و نواب نصیرشلال هم گفته می‌خواهد از ورزش حرفه ای خداحافظی کند و نمی‌خواهد دیگر وزنه‌ بزند ولی به نظرم نصیرشلال وزنه بردار خوبی است و حیف است که به این زودی از این عرصه کنار برود امیدوارم حرفه‌ای خداحافظی کند و نمی‌خواهد دیگر وزنه بزند ولی به نظرم نصیرشلال وزنه بردار خوبیاست و حیف است که به این زودی از  این عرصه کنار برود امیدوارم او کمی بزرگتر فکر کند زیرا با این پتانسیل بالایی که او  دارد هنوز کنار کشیدن از ورزش زود است.



توکلی در ادامه تصریح کرد: وزنه برداران کشورمان باید خودشان به این ورزش حرفه ای نگاه کنند نباید تجربه ای را که در مسابقات آسیایی به دست آوردند در مسابقات جهانی به کار برند زیرا مسابقات جهانی جایی نیست که بتوان ریسک کرد.



در جایی دیگر وی اذعان داشت: ولی دیگر در مسابقات جهانی بحث مدال از یک طرف مطرح است و مهمتر از آن سب سهمیه المپیک ریو از طرف دیگر گفتنی است امیدوارم در مسابقات جهانی قزاقستان نتیجه دلخواه را به دست آوردیم.



انتهای پیام/




5085307
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است