استانی 21:35 - 23 خرداد 1397

نظام مهندسی اقدامات فنی و تحقیقاتی را جدی‌تر بگیرد

به گزارش خبرنگار مهر، تقی رضایی عصر چهارشنبه در آیین رونمایی از  کتاب (راهنمایی طراحی سازه‌ای و جزئیات دیوارهای غیر سازه‌ای) که در سالن همایش نظام‌مهندسی استان البرز برگزار شد، بابیان اینکه کیفیت ساخت‌وساز تنها با تحقیق و آزمایش و اجرای صحیح میسر می‌شود، اظهار کرد: ساخت سازه‌های مقاوم در برابر حوادث از اهمیت بالایی برخوردار است، باید تلاش‌ها به ساختن سازه‌های مقاوم معطوف شود.

وی با اشاره به نقش نظارت در مقاومت سازه‌ها، گفت: اجرای صحیح عملیات ساخت‌وساز مهم و نظارت نیز از اهمیت بالاتری برخوردار است، برای تحقق اجرای صحیح ساخت‌وساز باید مهارت‌آموزی در قشر کارگران افزایش پیدا کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در بخش دیگری به زلزله کرمانشاه که باعث خسارت شش هزارمیلیاردی به این استان شد، اشاره کرد و گفت: ۴۰ درصد تلفات مربوط به ریزش دیوارهای ساختمان‌ها بود که این مهم بر لزوم استحکام سازه‌ها تأکید دارد.

رضایی با ببان‌اینکه وزارت راه و شهرسازی از نظام‌مهندسی انتظار دارد که اقدامات فنی و تحقیقاتی را جدی بگیرد، گفت: امیدواریم بتوانیم شاهد اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه نظام‌مهندسی استان البرز باشیم.


9809360
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است