فرهنگی‌هنری 15:28 - 08 فروردین 1394
مدیر کمیته اجرایی خبر داد
حسین صفری مدیر کمیته اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز ساخت سالن‌های نمایشگاه کتاب تهران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مدیر کمیته اجرایی با اشاره به روند اجرایی نمایشگاه کتاب تهران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) گفت: با توجه به جدول زمان‌بندی، تیم اجرایی به منظور انجام امور اجرایی سالن‌ها و زیر ساخت‌های نمایشگاه از تاریخ 3 فروردین ماه در مصلی تهران حاضر شد.


وی افزود: پس از ساخت سالن گمرک و پشتیبانی، کار ساخت و نصب سازه‌های سالن‌ها در فضای بیرونی مصلی آغاز شد و تلاش می‌شود تا در زمان معین شده کار ساخت آن‌ها به پایان رسد. 


صفری درباره اقدامات انجام شده در حوزه زیرساختی نمایشگاه کتاب تهران نیز گفت: شرکت برق با حضور در مصلی اقدامات زیرساختی را آغاز کرده‌ است و کار انتقال کابل‌های برق با درصد ایمنی بالا در حال اجراست.


وی ادامه داد: شرکت مخابرات نیز کار انتقال خطوط تلفن را در دست انجام دارد و پیش‌بینی ‌می‌شود بیش از 3500 خط تلفن در نمایشگاه کتاب تهران فعال شود. 


بر اساس این گزارش، نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام (ره) خمینی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

6106889
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس پیشکسوت رادیو امروز در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» «شکرستان» با پردازش‌های خوبی که روی موضوعات روز و آداب و رسوم ایرانی دارد، ازجمله پویانمایی‌های موفق رسانه ملی است که حالا ۱۸ ساله شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کاظم نوربخش گفت: در فصل پنجم نون خ با شیرین ازدواج کردم و این فصل سریال سختی‌های خاص خودش را داشت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی‌ها برای روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پژوهشگر فرهنگی گفت: سنگ‌نوشته‌ها و سفال‌نوشته‌ها در تاریخ ایران زیاد است و ایرانیان بسیاری از مطالب را اینگونه می‌نوشتند و اهل مطالعه بودند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک پژوهشگر صنایع دستی گفت که از گذشته تا به امروز، کالا‌هایی در کشور داریم که می‌توان در قالب جدید به عنوان صنایع خلاق فرهنگی از آن‌ها استفاده کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: اگر کسی می‌خواهد وقف کند، باید بگوییم چه حوزه‌هایی در اولویت وقف قرار دارد، تا نیاز‌های کشور برطرف شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر گروه ادبیات اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: یکی از آفت‌هایی که هر ساله دامن نمایشگاه کتاب تهران را می‌گیرد، ارگان‌زدگی است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مداح پیشکسوت کشور از ماجرای ترورش و نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها در برنامه «برمودا» شبکه نسیم گفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی گفت: امام جعفر صادق (ع) به عنوان یک شخصیت ویژه‌ی اسلامی؛ هم در جهان اسلام و هم در مکتب شیعه مطرح بوده که دانشمندان مطرح زمان نسبت به عظمت علمی حضرت (ع) همیشه معترف بودند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است