استانی 02:23 - 05 اردیبهشت 1393
ایلام- ایرنا- جایگاه های عرضه بنزین، نفت گاز و گاز سی ان جی در ایلام، پنج شنبه شب پیش از اعلام نرخ های جدید وضعی آرام و عادی داشت.

به گزارش ایرنا، با وجود اعلام پیشین مسوولان مبنی بر افزایش قیمت بنزین و دیگر مواد نفتی از ساعت 24 پنج شنبه، در ساعت های منتهی به این وقت هیچ خبری از ازدحام رانندگان و صف های طولانی خودروها در مقابل جایگاه های سوخت شهر 220 هزار نفری ایلام نبود.



با وجود ذخیره سازی و تکمیل همه جایگاه های عرضه سوخت به بنزین، گاز سی ان جی و نفت گاز و پیش بینی های لازم برای تامین تقاضای مراجعان، تمام جایگاه های ایلام شب آرام و بی دغدغه ای را پشت سر گذاشتند.



خبرنگاران ایرنا از شهرستان های مختلف استان نیز گزارش دادند که ازدحام و مشکلی در جایگاه های عرضه موادنفتی این مناطق وجود نداشت و نظم، آرامش و امنیت کامل به روال روزهای عادی در این مکان ها حاکم بود.



گفتنی است؛ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران پنجشنبه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد: هیات وزیران در اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال 1393 نرخ های جدید بنزین، نفت گاز و CNG را برای اجرا از ساعت 24 پنجشنبه مورخ چهارم اردیبهشت به تصویب رساند.ک/3



565/ 3404

انتهای پیام /*




3569645
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است