استانی 20:21 - 24 خرداد 1397

۴هزار و ۴۵۲ پایگاه جمع آوری فطریه در سیستان وبلوچستان دایر می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان، سید مهدی عبادی از توزیع ۷ هزار و ۶۵۰هزار سبد کالا با کمک خیران در ماه مبارک رمضان میان مددجویان این نهاد خبر داد و  افزود: ارزش هر سبد غذایی توزیع شده یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده است.

وی ادامه داد: این سبدهای غذایی با هزینه خیران در قالب روغن، حبوبات، برنج و غیره میان نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان توزیع ۱۰۳ هزار و ۷۴ وعده غذای گرم میان مددجویان را از دیگر اقدامات این نهاد در ماه رمضان ذکر کرد.

عبادی گفت: همزمان با عید سعید فطر ۴ هزار و ۴۵۲ پایگاه کمیته امداد به منظور جمع آوری زکات فطریه مردم در سراسر این استان مستقر و فعال می شوند.

وی تصریح کرد: این پایگاه ها همزمان با عید سعید فطر در میعادگاه های نماز عید و معابر عمومی سیستان و بلوچستان برای جمع آوری زکات فطریه مستقر می شوند.

وی ادامه داد: همچنین ۵۸۵ پایگاه در مساجد، ۳۴ مرکز نیکوکاری و ۳۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان آماده دریافت زکات فطریه هستند.

وی فطریه تعیین شده برای هر نفر در سیستان و بلوچستان را ۶۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: فطریه های جمع آوری شده در کمترین زمان ممکن در اختیار ایتام و محرومان از پیش تعیین شده زیر پوشش این نهاد قرار می گیرد.


9810346
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است