استانی 05:04 - 04 مرداد 1393
همگام با نهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد-70
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ظرفیت فعالیت‌های قرآنی را باید به سمت مردمی شدن ببریم و امکانات دولتی در اختیار مردمی شدن فعالیت‌های قرآنی به کار گرفته شود.

ظرفیت فعالیت‌های قرآنی به سمت مردمی‌شدن پیش برود

حجت‌الاسلام مجید فاطمی در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در نهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، در ارتباط با فعالیت‌های قرآنی اظهار داشت: متاسفانه اگر بخواهیم فعالیت‌های قرآنی را تنها به نمایشگاه قرآن متمرکز کنیم، این کار ظلم و جفا به قرآن است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های قرآنی باید جامع، کامل و مستمر باشد، تصریح کرد: فعالیت بخش‌های مردمی در نمایشگاه باید بیشتر گسترش یابد.

فاطمی به ظرفیت قرآنی شهر مشهد اشاره کرد و افزود: ظرفیت قرآنی عظیمی در مشهد وجود دارد که با این ظرفیت فعالیت‌های قرآنی را باید به سمت مردمی شدن ببریم و امکانات دولتی در اختیار مردمی شدن فعالیت‌های قرآنی به کار گرفته شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: بی‌اعتمادی مسئولان نسبت به بدنه‌های مردم و نداشتن الگوی جامع برای حمایت از تشکلات مردمی سبب شده است از ظرفیت‌های قرآنی شهر مشهد به خوبی استفاده نشود.

وی با بیان اینکه شورای چهارم به مسئله مسجدمحوری و مردم‌محوری توجه دارد، تصریح کرد: کمک‌هایی به تشکل‌های مردمی شده است اما تشکل‌ها نباید وابسته به دولت شوند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: در کمیسیون فرهنگی تلاش بر این است که یک الگوی جامع برای مشارکت حداکثری مردم با استفاده از ظرفیت نخبگان فراهم شود.

پیگیر رفع معضل جریمه رانندگان اتوبوس در ارتباط با «من کارت» هستیم

فاطمی در ارتباط با ماجرای جریمه شدن رانندگان اتوبوس به دلیل دریافت هزینه نقدی به جای «من کارت» عنوان کرد: مسئله نزدن «من کارت» توسط مردم یک آسیب است که باید فرهنگ‌سازی شود و مردم خود را متعهد به زدن «من کارت» کنند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم در مشهد نیز مانند سایر شهرها این الگو را پیاده کنیم که افرادی که کارت ندارند هزینه آزاد کرایه را بپردازند.

خبرگزاری فارس در حوزه استانی بسیار خوب ظاهر شده است

فاطمی در ارتباط با خبرگزاری فارس نیز اظهار داشت: خبرگزاری فارس یک رسانه ارزشی و انقلابی است و ما تا جایی که بتوانیم از این رسانه ارزشی حمایت معنوی می‌کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: افتخار ماست که خبرگزاری فارس با ظرفیت بالای خبری در حوزه استانی بسیار خوب ظاهر شده است.

فاطمی با اشاره به اینکه بسیاری از کارهای فرهنگی که در شورای اسلامی شهر انجام می‌شود در بایکوت شدید رسانه‌ای قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تدبیر سرپرست جدید خبرگزاری فارس و خبرنگاران این خبرگزاری تحولی عظیم در عرصه خبری صورت پذیرد.


4325718
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است