اجتماعی 14:37 - 20 تیر 1399
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور از تحویل ۲۱۰۰ مسکن ویژه خانوارهای دارای بیش از دو معلول همزمان با آغاز هفته بهزیستی خبر داد.

افتتاح ۲۱۰۰ مسکن ویژه خانوارهای دارای معلولیت در هفته آینده

به گزارش ایسنا، مسعود آسیما با اشاره به چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی گفت: این هفته را با گرامیداشت یاد و خاطره موسس این سازمان، دکتر محمدعلی فیاض بخش آغاز می‌کنیم. امسال هفته بهزیستی از شنبه ۲۱ تا ۲۶ تیرماه با شعار بهزیستی در گام دوم شفافیت، تحول خدمت و ارتقای سلامت اجتماعی در بستر خانواده برگزار می‌شود. همچنین برنامه‌هایی را برای این هفته تدارک دیده‌ایم که با توجه به شرایط کشور و شیوع کرونا بیشتر در فضای مجازی و ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

وی افزود: رونمایی از سامانه الکترونیکی مجوزهای سازمان بهزیستی و رونمایی از صورت‌های مالی سال ۹۸ بهزیستی در راستای شفافیت بخشی از برنامه‌های این سازمان در هفته آتی هستند. اورژانس اجتماعی نیز مانوری را در سراسر کشور در مناطق پرتردد شهرها برگزار می‌کند و راهنمایی‌های لازم را در زمینه پیشگیری از کرونا و آگاهی‌بخشی در زمینه فعالیت‌های بهزیستی ارائه می‌دهد.

آسیما در ادامه با بیان اینکه روز۲۲ تیرماه افتتاح همزمان ۲۱۰۰ پروژه مسکن مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی را خواهیم داشت، اظهار کرد: این مسکن‌ها به خانواده‌های دارای دو معلول به بالا تحویل داده می‌شود. روز سه شنبه نیز شورای مشورتی مدیرکل‌های سازمان بهزستی برگزار می‌شود که این شورا متشکل از فرزندان موفق سازمان بهزیستی است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: روز ۲۴ تیرماه نیز مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد به شکل ویدئو کنفرانس در ۶ استان افتتاح می‌شود. تفاوت این مراکز با مراکز قبلی این است که علاوه بر کار درمان معتادان، زمینه اشتغال آنها را هم فراهم می‌کند. روز ۲۵ تیرماه هم با نشست دبیرخانه مناسب سازی ویژه معلولان شروع می‌شود و در فرهنگسرای هنر هم آثار دارای معلولیت رونمایی خواهد شد. همچنین رونمایی از تمبر یادبود چهلمین سالگرد بهزیستی و افتتاح خانه‌های کوچک توانبخشی با حضور رئیس بهزیستی به شکل ویدئو کنفرانس از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی است.

به گفته آسیما، سامانه دیده بان هم که سامانه نظارتی بهزیستی است در انتهای هفته بهزیستی افتتاح می‌شود. همچنین مردم از این پس می‌توانند از طریق تلفن ۱۴۸۲ موارد نظارتی خود را به اطلاع دستگاه‌های نظارتی بهزیستی برسانند.

انتهای پیام


10611737
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوان که در اقدامی هولناک مادرش را به قتل رسانده، در حالی قرار است بزودی پای میز محاکمه بایستد که مدعی است بدگویی‌های پدرش باعث شده تا او از مادرش متنفر شود و دست به جنایت بزند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» چهار زندانی محکوم به مرگ سحرگاه چهارشنبه برای اجرای حکم در زندان قزل‌حصار پای چوبه دار رفتند، اما سه نفر از آنها با دریافت مهلت و قبول درخواست اعاده دادرسی درپرونده‌شان به سلول خود برگشتند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جنایتکار وقتی فهمید همسر اولش از ازدواج او باخبر شده وی را به باغی کشانده و به قتل رساند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصد‌هایی که انجام گرفته است، حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به گارانتی ۵ ساله تاکسی‌های برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است