استانی 12:44 - 29 فروردین 1393
جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های راهسازی استان مازندران با حضور دژپسند، معاون معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، نورزاد، معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار و معاونین استانداری مازندران، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران پروژه‌ها در استانداری برگزار شد.

تمام گلوگاه‌های محور سوادکوه تا تیرماه بازگشایی می‌شوند

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در این جلسه با بیان اینکه مازندران متعلق به همه مردم ایران است، گفت: در اغلب روزهای تعطیل، جاده‌های استان شاهد حضور چشم گیر مسافران و ترافیک سنگین است.

وی افزود: این موضوع علاوه بر ایجاد مشکل برای مسافران، شهروندان مازندرانی را با مشکلاتی مواجه می سازد. حق مازندران این بود که در سالهای گذشته این مشکل بزرگ حل می‌شد.

استاندار مازندران با اشاره به قول مساعد معاون اول رییس جمهور مبنی بر رفع مشکل راه‌های مازندران، تصریح کرد: حضور امروز مسوولین کشور در استان موجب دلگرمی پیمانکاران و راهگشای مشکلات خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این جلسه گفت: وزیر راه و شهرسازی دستور داده است تا کلیه گلوگاه‌های مهم محور سوادکوه باید تا تیرماه امسال بازگشایی شوند.

نورزاد، رعایت حقوق شهروندی را مهمترین راهبرد این وزارتخانه در سال‌جاری عنوان و بیان کرد: کل اعتبار هزینه شده در محور فیروزکوه رتاکنون 300 میلیارد تومان بوده است. از این مبلغ 170 میلیارد تومان از گدوک تا قائم شهر هزینه شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: 1500 متر تونل در این محور حفر شده و 500 متر دیگر باقیمانده است.

معاون معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور نیز در این جلسه گفت: میزان پیشرفت و زمان تحویل پروژه ملاک اصلی توزیع اعتبارات میان پیمانکاران محور سوادکوه خواهد بود.

دژپسند از اختصاص 87 میلیارد تومان اعتبار در سالجاری به این محور خبر داد و تصریح کرد: 37 میلیارد تومان تا هفته آینده و 50 میلیارد تومان دیگر نیز در مراحل بعدی بین پیمانکاران توزیع می‌شود. هر پیمانکاری که توانست کارش را به موقع تمام کند سهم دریافت نقدی‌اش بیشتر خواهد بود.

کمال علیپور، نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تنها 30 کیلومتر از عملیات اجرایی محور سوادکوه باقی مانده است، گفت: در بدترین شرایط این کار با 85 میلیارد تومان به اتمام خواهد رسید.

اعضای این جلسه از برخی پروژه‌های راه‌های استان بازدید کردند.

انتهای پیام


3510715
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است