استانی 15:13 - 07 آذر 1393
کرج-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان البرزو امام جمعه کرج، مذاکرات اخیر انرژی هسته ای را رسوایی برای طرف آمریکایی دانست و گفت: ایران اسلامی با صلابت مذاکرات هسته ای خود را پیش برد.

حجت الاسلام والمسلمین 'سید محمدمهدی حسینی همدانی' درخطبه های نمازجمعه این هفته کلانشهر کرج، افزود: تاکنون تیم مذاکره کننده کشورمان با شجاعت از حقوق ملت مسلمان ایران در نشست با گروه 1+5 دفاع کرده است.



وی ادامه داد: آمریکا که فکر می کرد در نشست وین زمینه ای برای خواسته هایش فراهم شده است، رسوا شد.



حسینی همدانی با بیان اینکه این رسوایی آمریکا، دستاوردی برای ایران اسلامی بود، ادامه داد: تیم مذاکره کننده کشورمان دراین دور از نشست ها،باتوجه به منویات رهبر معظم انقلاب و تذکرات مسوولان کشور، خوب پیش رفت.



نماینده ولی فقیه دراستان البرز با اشاره به اینکه ایران اسلامی در طول 35 سال گذشته ، دوره های مختلفی از تحریم را پشت سرگذاشته است،افزود: امروز اقتصاد کشور باید به گونه ای حرکت کند که تحت تاثیر بحرانهای دنیا قرار نگیرد، زیرا راه برون رفت از دشواری ها و تحریم ها تکیه بر اقتصاد مقاومتی است.



امام جمعه کرج با گرامیداشت هفته بسیج گفت: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی باید



با تفکر بسیجی که منشاء آن ایثار و اخلاص است، وارد عمل شد چرا که این تفکر منتظر نتیجه مذاکرات نیست و راه رهایی از مشکلات را خود پیدا می کند.



حسینی همدانی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر 20 هزار پروژه اقتصاد مقاومتی از سوی بسیج درسراسر کشور آماده بهره برداری شده است، افزود: این دستاوردها بیانگر توانایی بسیج در عرصه های مختلف است.



امام جمعه کرج ادامه داد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمنان اسلام به نام حقوق بشر همواره به سوی نظام اسلامی سنگ اندازی کرده اند، اما ملت ایران با شعار مرگ بر آمریکا در مقابل آنها ایستاده است.



وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حساس شدن وضعیت فلسطین ،گفت: تنها راه نجات این سرزمین ستمدیده، وحدت جهان اسلام است .



وی با بیان اینکه اسراییل غاصب درسال های اخیر ضربات مهلکی از حزب الله خورد، ادامه داد: صهیونیست ها برای جبران گذشته خود، مسیردیگری را برای جنایات علیه جهان اسلام در پیش گرفته اند.



حسینی همدانی یادآورشد: جریان تکفیری که امروز قسمتی از منطقه را درگیر کرده، با حمایت دشمنان دیرینه اسلام یعنی اسرائیل غاصب و آمریکا وارد نبرد شده است.



وی تاکید کرد: دشمنان به دنبال اسلام هراسی هستند و می خواهند اساس دین را از بین ببرند، بنابراین مسیحیت و یهود نیز درمعرض خطر است.



نماینده ولی فقیه در استان البرز بر بیداری، هوشیاری و وحدت بیشتر جهان اسلام تاکید کرد.



وی برگزاری کنگره جهانی بررسی جریان های افراطی ازدیدگاه اسلام که به تازگی با حضور حدود 350 تن از علمای جهان اسلام در قم برگزار شد را گامی اساسی برای بیداری مسلمانان در برابر گروه های تکفیری و دست نشانده غرب دانست.



امام جمعه کرج با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری درجمع نخبگان بسیجی کشور،گفت: معظم له، بارها برمسوولیت پذیری، بصیرت، استکبارستیزی و دشمن شناسی



تاکید فرموده اند که توجه همه قشرهای مردم و مسوولان به این مقوله های مهم ، ضروری است.



نماینده ولی فقیه به فرا رسیدن روز مجلس اشاره کرد وگفت: آثارکاری مجلس در دو بعد وضع قانون و نظارت بردستگاه های اجرایی کاملا مشهود است.



حسینی همدانی ادامه داد: هرچند دربرخی ادوار پس از پیروزی انقلاب، مجلس ضعف هایی داشته، اما در بیشتر موارد نمایندگان آن با اقتدار به عنوان آینه افکارمردم درجریانات مختلف از نظام اسلامی دفاع کرده اند.



امام جمعه کرج با تبریک روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از رشادت های این دلاورمردان در هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.



نماینده ولی فقیه دراستان البرزبا اشاره به اینکه تمام حرکت های سیاسی و امنیتی زیر نگاه تیزبین سربازان گمنام امام عصر(عج ) در استان قرار دارد، گفت: لازم است مردم و مسوولان دربرابر فعالیت های فرقه ای هوشیار باشند.



امر به معروف و نهی ازمنکراز دیگر مواردی بود که امام جمعه کرج به آن پرداخت و افزود: این مقوله، وظیفه فردی و اجتماعی و یکی از مسایل حساس اسلامی بوده که مورد تاکید ائمه اطهار (ع) بویژه حضرت علی (ع) در نهج البلاغه قرارگرفته است.



نماینده ولی فقیه دراستان البرز بیان داشت: علت تاکید برامر به معروف و نهی از منکرآن است که این موضوع مهم ضامن اجرای واجبات و ترک محرمات است.ک/2



/1352/2818/ 691

انتهای پیام /*


5289419
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است