استانی 08:53 - 07 مرداد 1393
در رده سنی نوجوانان/
قم - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از برگزاری مطلوب پیکارهای کیک بوکسینگ نوجوانان قم و معرفی برترین‌های این پیکارها خبر داد.

برترین کیک بوکسینگ‌کاران جام شهدای غزه در قم معرفی شدند

رضا اکرام‌فرد در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: کیک بوکسینگ‌کاران مستعد استان قم در رده سنی نوجوانان استقبال بسیار خوبی از مسابقات جام رمضان داشتند و این رقابت‌ها در 9 وزن در سطحی مطلوب از نظر کمی و کیفی به انجام رسید.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری رقابت‌های کیک بوکسینگ جام رمضان در قم اشاره و بیان کرد: ما رقابت‌های رزمی در ماه مبارک رمضان را در رشته کیک بوکسینگ و با عناوین مختلف برنامه‌ریزی کردیم و این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان نیز با انجام پیکارهایی به یاد نوجوانان شهید در غزه پیگیری شد.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم بیان داشت: رقابت‌های کیک بوکسینگ رده سنی نونهالان استان قم در اوزان مختلف با عنوان جام رمضان حدود دو هفته قبل به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت و حالا برترین‌های مسابقات کیک بوکسینگ رده سنی نوجوانان قم معرفی شده‌اند.

وی یاد آور شد: مسابقات قهرمان استانی کیک بوکسینگ جام رمضان که در رده سنی نوجوانان به مناسبت بزرگداشت یاد شهدای غزه برنامه ریزی شده بود در مجموع با حضور 35 نفر شرکت کننده در خانه بوکس واقع در مجموعه ورزشی جوالائمه منطقه نیروگاه قم برگزار شد و نفرات قهرمان خود را شناخت.

نفرات برتر کیک بوکسینگ جام رمضان قهرمانی استان قم:

در وزن منهای 32 کیلوگرم :آقای امیر حسین مهدیلو

در وزن منهای 35 کیلوگرم : آقای علی اصغر اکبری یکتا

در وزن منهای 42 کیلو گرم :آقای محمد مشهدی

در وزن منهای 45 کیلو گرم : آقای علیرضا قنبری

در وزن منهای 48 کیلوگرم: آقای سید مهدی حسینی

در وزن منهای 52 کیلو گرم : آقای محمد مهدی رحیمی

در وزن منهای 56 کیلو گرم : آقای محمد رسولی

در وزن منهای 60 کیلو گرم :آقای محمد رسولی

در وزن به اضافه 60 کیلو گرم: آقای حسن بهمنی

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در پایان با بیان اینکه به نفرات برتر هر وزن جوایز نفیسی اهدا شد، اظهار داشت: همچنین شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات از زحمات داوران و مربیان شرکت کننده نیز با اهدا لوح سپاس و جایزه نقدی برای داوران قدردانی شد.

 


4351426
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است