استانی 23:00 - 12 بهمن 1393
دبیر دومین جشنواره فرهنگی ورزشی شهید باهنر:
دبیر دومین جشنواره فرهنگی ورزشی شهید باهنر گفت: ایجاد فضای شورونشاط برای کارکنان دولت از اهداف اصلی برگزاری جشنواره شهید باهنر است.

ایجاد شورونشاط در بین کارکنان از اهداف جشنواره شهید باهنر است

مریم نخعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی شهید باهنر در بهمن‌ماه سال جاری با حضور تیم‌های مختلفی از دستگاه‌ها، ادارات و سازمان‌های دولتی در رشته‌های فوتسال، والیبال و شنا در دو بخش مردان و زنان آغاز به‌کار کرد.

وی افزود: در رشته فوتسال 32 تیم، در والیبال مردان 18 تیم، در والیبال زنان 10 تیم، در شنای مردان 16 تیم و در شنای زنان 14 تیم در این دوره از مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات طی روزهای 14 تا 16 بهمن ماه در سه رشته شنا، والیبال و فوتسال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دبیر جشنواره فرهنگی ورزشی شهید باهنر اضافه کرد: برنامه‌ریزی اولیه این مسابقات از مهر‌ماه با برگزاری جلسات و ارسال نام‌هایی به دستگاه‌ها و ادارات مختلف انجام شد و با پیگیری‌های به‌عمل آمده در نهایت 7 بهمن ماه قرعه‌کشی و زمان و مکان برگزاری رقابت‌ها انجام شد تا تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات حریفان خود را بشناسند.

نخعی متذکر شد: جشنواره فرهنگی ورزشی شهید باهنر که با هدف ایجاد فضای شور و نشاط در بین کارکنان دولت انجام می‌شود.

به گزارش فارس، علاوه بر اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان که نقش متولی و برگزارکننده جشنواره شهید باهنر را بر عهده دارد، دستگاه هایی همچون شرکت توزیع برق شمال، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل حفاظت از محیط زیست، اداره کل امور مالیاتی، اداره کل بهزیستی، اداره‌کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و دانشگاه آزاد اسلامی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

همچنین بانک مسکن، دانشگاه شهید باهنر، بیمارستان سیدالشهدا (ع)، اتاق بازرگانی، مخابرات، آب و فاضلاب شهری، مدیریت درمان تامین اجتماعی، سازمان قضایی نیروهای مسلح، دانشگاه فرهنگیان، اداره کل زندان‌های استان کرمان، اداره کار و امور اجتماعی، آب منطقه‌ای، آموزش و پرورش ناحیه دو، اداره کل اوقاف و امور خیریه، دادگستری کرمان، بانک ملت و سازمان تبلیغات اسلامی هم در این مسابقات حضور دارند.


5753662
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است