استانی 22:27 - 06 تیر 1395
در جلسه امشب هیأت دولت محمدرضا صالحی به عنوان هشتمین استاندار خراسان شمالی انتخاب شد.

انتصاب استاندار جدید خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان شمالی ، هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس‌جمهوری، به محمدرضا صالحی و سیدعلی اکبر پرویزی به ترتیب به عنوان استانداران جدید استان‌های خراسان شمالی و خراسان جنوبی رأی اعتماد داد و از خدمات استانداران پیشین قدردانی کرد.



رییس‌جمهور  با بیان اینکه دولت نسبت به مردم ایران صرف‌نظر از گرایش‌های سیاسی و قومیت متعهد است، استانداران هر دو استان را به حداکثر تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم و پیگیری تعهدات سفر توصیه کرد.



دکتر روحانی با ابراز رضایت از عملکرد پرویزی استاندار سابق خراسان شمالی، اظهار امیدواری کرد که با استفاده از تجربیات موفقی که در محل قبلی مأموریت داشته، در استان خراسان جنوبی که مورد توجه ویژه دولت از لحاظ رفع محرومیت‌ها و توسعه اقتصادی است، هم منشأ خدمات خوبی بوده و به توسعه و پیشرفت استان اهتمام نماید.



رییس‌جمهوری  همچنین با توجه به سوابق طولانی  صالحی در مسئولیت‌های گوناگون در وزارت کشور و شناختی که از استان دارد، وی را گزینه مناسبی برای پیشرفت بیشتر استان دانسته و بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در استان تأکید کرد.



انتهای پیام /ت


7992185
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است