استانی 16:05 - 29 مهر 1393
آیت الله واعظ موسوی در گفتگو با مهر:
قم - خبرگزاری مهر: عضو خبرگان رهبری گفت: ایشان همواره در اجتماع حضور داشت و فردی تکلیف محور و دلسوز بود.

آیت الله مهدوی کنی تکلیف محور و دلسوز بود

آیت الله سید محمد واعظ موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تسلیت درگذشت آیت الله مهدوی کنی گفت: امید است آثار قلمی، قدمی و لسانی این عالم که در قالب نوارها، سی دی و فیلم ها موجود است همچنان بتواند در مباحث معنوی و اخلاقی راه گشای جامعه اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی مصداق بارزی از روایات مختلفی که در توصیف علما آمده است بود گفت: ایشان نمونه بارز روایت علما و وارث انبیا هستند بود.

عضو خبرگان رهبری ضمن توصیف آیت الله مهدوی کنی به عنوان فردی تکلیف محور و دلسوز عنوان کرد: ایشان همواره در اجتماع بوده و اسوه پرکاری بودند و در قبل و بعد از انقلاب همواره در کنار امام راحل و بعد از ارتحال ایشان نیز در کنار مقام معظم رهبری حضور داشتند.

آیت الله واعظ موسوی بیان کرد: آیت الله مهدوی کنی همواره در محورهای تبلیغی و ساخت مساجد، دانشگاه و حوزه از جمله دانشگاه امام صادق (ع) و قبول مسئولیت های خطیر از ابتدا تا اواخر فعالیت داشتند.

وی با اشاره به ریاست آیت الله مهدوی کنی بر مجلس خبرگان بیان داشت: انصافا ایشان به عنوان یک روحانی شاخص و دلسوخته دارای جایگاه مردمی ممتاز و موفق و شاخص در بین روحانیت بود.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: ایشان در مجلس خبرگان به عنوان یک محور و نماینده فعال،پرکار و وظیفه شناس به وظایف خود عمل می کردند.

وی با بیان اینکه رحلت آیت الله مهدوی کنی پس از چهار ماه تحمل رنج ضایعه اسفباری برای ملت ایران و جامعه روحانیت است، درگذشت این عالم را به مقام معظم رهبری، مراجع، حوزه های علمیه، روحانیت، مراکز دانشگاهی و نمایندگان خبرگان رهبری تسلیت گفت.

 


5005023
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرماندار کوهبنان از ریزش معدن زغال سنگ در منطقه طغرالجرد خبر داد و گفت: در این حادثه یکی از نیروهای معدن اصلی زغال سنگ جان باخت.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» بیمارستان بنت الهدی در مرکز استان خراسان شمالی با گذشت حدود 57 سال از آغاز فعالیت، دیگر توان ارائه خدمات به مادران و نوزادان را ندارد و ضرورت راه اندازی یک مرکز جدید برای حل مشکلات مرکز استان بسیار ضروری است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار خراسان رضوی بر رسیدگی به آسیب دیدگان ناشی از سیلاب در شهرستان کلات تاکید کرد و گفت: باید با تمام توان برای وضعیت های احتمالی سیل پیش رو آمادگی داشته باشیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس هیئت فوتبال اصفهان گفت: برای حل مشکل زمین فوتبال ساحلی جلسات متعددی برگزار شده و این مشکل طی 3 ماه آینده حل خواهد شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از ثبت 6 اثر میراث منقول این استان در فهرست آثار ملی کشور خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» اداره کل هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه ای نسبت به ورود توده گرد و خاک و تداوم آن تا اواخر وقت امروز؛ شنبه 29 اردیبهشت هشدار سطح زرد صادر کرد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر مقابله با تکثیر پشه آئدس در جلوگیری از شیوع بیماری های تب دار گفت: پشه آئدس در 2 شهرستان جنوبی استان از جمله عسلویه و کنگان مشاهده و عملیات سم پاشی آغاز شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» اختتامیه هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور هنرمندان و گروه هایش نمایشی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست اداره میراث فرهنگی نطنز از اختصاص 180 میلیارد ریالی تسهیلات به حوزه میراث نطنز خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مرکز مدیریت راه های کشور با اعلام وضعیت لغزندگی در محورهای استان خراسان شمالی از مسافران خواست سفر خود را به این استان در روزهای آینده انجام دهند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است