ورزشی 06:39 - 05 بهمن 1393
سرمربی تیم ملی بوکس و مربی اختصاصی احسان روزبهانی گفت: این بوکسور شرایط خوبی دارد و چه بهتر است که الان شارژ روانی شود.

احدی: روزبهانی برای المپیکی شدن الان نیاز به شارژ روحی دارد

اکبر احدی در گفت و گو با ایسنا در مورد شرایط احسان روزبهانی بوکسور وزن 81- کیلوگرم ایران و شرکت او در مسابقات بوکس حرفه ای جهان اظهار کرد:شرایط این بوکسور ایران خوب است اما از ناحیه آرنج دست چپ دچار آسیب دیدگی جزئی است و این مساله او را ناراحت کرده است. همین درد ناچیز از نظر روانی هم او را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود:اکنون و در فاصله یک هفته تا برگزاری مبارزه حساس برای رسیدن به المپیک نیاز است تا این بوکسور خوب ایران شارژ شده و توجه بیشتری به او شود.

مربی اختصاصی روزبهانی در مسابقات بوکس حرفه ای جهان گفت: طبق هماهنگی های انجام شده من و احسان روزبهانی سه شنبه همین هفته عازم صوفیه بلغارستان می شویم تا او آخرین مبارزه اش را در این مسابقات انجام دهد.در صورت پیروزی در این دیدار حساس،احسان روزبهانی اولین ورزشکار ایران می شود که توانسته سهمیه حضور در بازیهای المپیک 2016 ریو را کسب کند.

وی در مورد حریف احسان روزبهانی در این مرحله گفت: بوکسوری از جزیره موریس حریف بعدی احسان روزبهانی است که در سه مبارزه قبلی خود دو شکست و یک پیروزی کسب کرده است.این بوکسور در مبارزه قبلی خود توانست نماینده روسیه را در راند پنجم ضربه فنی کند و همین نشان می دهد که او چه توانایی بالایی دارد.

احدی ادامه داد: روزبهانی باید با بوکسوری مبارزه کند که از لحاظ بدنی کاملا قدرتی است و قطعا حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود.فیلم مبارزه او را دیده ایم و به خوبی او را مورد آنالیز قرار داده ایم.

سرمربی اختصاصی احسان روزبهانی با تاکید بر اینکه روزبهانی می تواند اولین المپین ایران برای المپیک ریو باشد گفت:امیدوارم روز روز احسان باشد و بتواند حریف را شکست دهد. اگر او در اینجا سهمیه بگیرد کارش راحت تر از این است که در مسابقات قهرمانی آسیا و یا قهرمانی جهان سهمیه بگیرد.

احدی با اشاره به اینکه مشکل نداشتن حریف تمرینی برای احسان روزبهانی تا حدی حل شده است گفت: با شروع اردوهای تیم ملی و البته رفتن ما به باشگاهها و انجام مبارزه با حریفان جدید این مشکل تا حدی حل شد.امیدوارم او با تمام توان مبارزه کند و مزد زحماتش را بگیرد.

انتهای پیام


5692496
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ایمانعلی‌زاده گفت: آینده‌سازان کشتی فرنگی در جام تختی مبارزه می‌کنند و تیم ملی امید را در این رقابت‌ها انتخاب می‌کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است