ورزشی 11:27 - 30 دی 1398

علیزاده نمی‌تواند برای کشور دیگر بازی کند/ باید مقابل ظلم ایستاد

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک صبح امروز دوشنبه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سالن سلمان فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو در جمع خبرنگاران درباره اتفاقات رخ داده در فوتبال گفت:  فکر می کنم یک برخود انقلابی صورت گرفت و ما همیشه اجازه دادیم به ما حمله کنند و سپس دفاع کردیم. این رویه باید تغییر کند، ببینیم چه اتفاقی در این حوزه به خصوص در حوزه بین الملل رخ می دهد که به ما حمله می کنند و ما کوتاه می آییم و سکوت می کنیم. تصمیم درستی بود، باید مقابل ظلم ایستاد و حق مهم ترین موضوع است، حق گرفتنی است، کسی در این آشفته بازار بین المللی حق را به ما نمی دهد.

وی ادامه داد: اتفاقات خوبی رخ داده است، خیلی از حلقه های مفقوده در کمیته ملی المپیک که راه اندازی آن و فعالیت کمیسون های مختلف در دوره جدید کمیته توجه بیش تری شده است،  امیدوارم ثمرات خوبی برای ورزش کشور داشته باشد.

پولادگر درباره کیمیا علیزاده و حضور او در کشور دیگر گفت: قانونی نمی تواند برای کشور دیگر بازی کند، از آخرین حضور یک ورزشکار در ترکیب تیم ملی باید ۳ سال بگذرد تا برای کشور جدید بتواند بازی کند. رسانه هایی که این اخبار را منتشر می کنند قطعا از قانون خبر ندارند.



پولادگر تاکید کرد: اصلا امکان پذیر نیست مگر اینکه کمیته بین المللی المپیک در تیم پناه جویان که راه انداخته است که آن هم شرایط خاص دارد. مطلبی که علیزاده نوشته است خودش هم از روی آن نمی تواند بخواند، کسانی که این مطالب را عنوان کردند دروغ های بزرگی به کشور و نظام اسلامی ما زدند. تهمت های زیادی در این تن است. از رسانه می خواهم برای اینکه تمام دنیا بدانند  این دروغ است نتایج تیم های ملی دختر های ما را نسبت به کشورهای اسلامی مقایسه کنند.  از رسانه ها خواهش می کنم به این بهانه  به نتایج تیم های ملی بانوان ما با سایر کشورهای اسلامی بپردازند.


10353725
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است