گوناگون 18:23 - 30 مهر 1393
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور پیامی رحلت عالم ربانی و مجاهد خستگی ناپذیر حضرت آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع تقلید ، علما، جامعه روحانیت ، اقشار مختلف مردم و بیت آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن کامل پیام حجت الاسلام والمسلین علی محمدی به این شرح است:

"إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ"

رحلت حضرت آیت الله مهدوی کنی عالم و مجاهد خستگی ناپذیر و یار دیرین امام خمینی(ره) و یاور همیشگی مقام معظم رهبری را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، نمایندگان محترم مردم در مجلس خبرگان، حوزه های علمیه، علمای اعلام و خاندان محترم آن مرحوم و اقشار مختلف مردم عزیز تسلیت می گویم.

بی شک آن عالم فرزانه برای پیروزی انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن نهال نوپای انقلاب و تثبیت حکومت اسلامی زحمات بسیاری را متحمل شدند و همواره به عنوان یک روحانی پیشگام و خستگی ناپذیر ، لنگرگاه انقلاب و نظام بودند و در شرایط سخت و صعب در کنار امام راحل و رهبر معظم انقلاب سنگ های بزرگی را از فراروی نظام اسلامی برداشتند.

نقش آیت الله مهدوی کنی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی در همه احوال بویژه مقاطع سرنوشت ساز و حساس و حمایت از ولایت فقیه و ولایت پذیری، اخلاق مداری، مردم محوری، ساده زیستی و تواضع برجسته و مثال زدنی است.

اینجانب رحلت عالم برجسته و مجاهد مبارز انقلاب اسلامی و یار دیرین بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، علما، جامعه روحانیت و خاندان محترم ایشان تسلیت می گویم برای روح بلند آن مرحوم غفران واسعه الهی را مسئلت می نمایم.

انتهای پیام


5017012
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است