استانی 13:22 - 01 دی 1393
زنجان؛
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به ورود 618 پرونده طی این ماه به شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت بیش از 12 میلیارد و سیصد میلیون ریالی متخلفین طی این ماه در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت:در آذرماه امسال تعداد 618پرونده به تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد شده است.

ممیزی افزود:بر اساس آمار منتشر شده در بخش کالا و خدمات تعداد 463 پرونده وارد و تعداد 476 پرونده مختومه گردیده است و عملکرد تعزیرات حکومتی در این بخش 103درصد است.

وی با اشاره به اینکه در بخش قاچاق کالا و ارز تعداد 92 پرونده وارد و پس از بررسی و صدور رأی در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز تعداد 101 پرونده مختومه شده است و عملکرد در این بخش 110 درصد است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد :در بخش بهداشت،دارو و درمان نیز تعداد 63 پرونده وارده گردیده و تعداد 65 پرونده نیز مختومه شده است و عملکرد در این بخش 103 درصد است.

ممیزی عملکرد تعزیرات حکومتی استان در آذرماه 93 بر اساس آمار موجود و تعداد پرونده های مختومه شده 104 درصد است.

وی تصریح کرد:در آذرماه 93 بر اساس آراء صادره از سوی شعب تعزیرات حکومتی استان ،متخلفین پرونده ها به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 12 میلیارد و سیصد میلیون ریال محکوم شده اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خاطر نشان کرد:میزان جریمه وصولی نیز بیش از 4 میلیارد و چهارصد میلیون ریال است.

انتهای پیام/ب


5465305
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است