اقتصادی 18:03 - 11 بهمن 1393
تربت حیدریه - ایرنا - 128 طرح عمرانی، آموزشی، کشاورزی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 710 میلیارد ریال در سطح شهرستان تربت حیدریه آماده بهره برداری است.

به گزارش ایرنا، بخشدار مرکزی تربت حیدریه روز شنبه در گفت گو با خبرنگاران گفت: بیش از 104طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 684 میلیارد و 318 میلیون ریال درایام دهه فجرامسال در بخش مرکزی به بهره برداری می رسد.



'علی لاری' افزود: شهرداری با 41 طرح، راه و شهرسازی با 13 طرح و دهیاری ها با 9 طرح از نظر تعداد بیشترین طرح ها را بخود اختصاص داده اند.



وی اظهار داشت: به لحاظ اعتباری نیز راه و شهرسازی با 237 میلیارد ریال و شهرداری با 154 میلیارد و 300 میلیون ریال بیشترین اعتبار اجرای طرح ها در بخش مرکزی تربت حیدریه را به خود اختصاص داده اند.



بخشدار مرکزی تربت حیدریه تاکید کرد: مردمی بودن، توجه به شعار سال، جلوگیری از اسراف، برنامه ریزی برای آگاهی سازی نسل جدید انقلاب و کیفی بودن برنامه ها از مهمترین شاخصه های برنامه های دهه فجر امسال است.



بخشدار جلگه رخ تربت حیدریه نیز با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر، گفت: بیش از 12طرح با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 948 میلیون و 400 هزار ریال در این بخش در ایام دهه فجر آماده بهره برداری است.



'علی اسماعیل نژاد' افزود: در تمام 53 روستای بخش جلگه رخ تربت حیدریه دهیاری ها، بسیج و مدیران مدارس ستاد دهه مبارک فجر را تشکیل شده اند.



وی گفت: در ایام دهه فجر امسال حضور در خانه روحانیت، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی و نیز غبارروبی مزار شهدا از مهمترین برنامه های بخش جلگه رخ تربت حیدریه است.



بخشدار کدکن تربت حیدریه نیز در این نشست گفت: پنج طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد و 112 میلیون ریال در این بخش آماده بهره برداری است.



'محمود موسوی' افزود: ساخت دهیاری، اجرای دو طرح هادی و بهره برداری از فاز اول جاده آسفالته راه کدکن از جمله طرح های قابل بهره برداری این بخش است.



بخشدار بایگ تربت حیدریه نیز با تشریح برنامه های دهه فجر در این نشست، گفت: دهه مبارک فجر 10 برنامه فرهنگی با حضور آحاد مردم در این بخش اجرا می شود.



'محمود وطن دوست' افزود: دیدار با امام جمعه، نواختن زنگ انقلاب و برگزاری مسابقات فرهنگی از اهم برنامه های پیش بینی شده در هشت روستای بخش بایگ است.



مرکز شهرستان 210 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است و 70 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.



تربت حیدریه دارای چهار بخش 'مرکزی، جلگه رخ، کدکن، بایگ' و چهار شهر، هشت دهستان و 136 روستا است.



2691/522

انتهای پیام /*


5743946
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر راه و شهرسازی از رشد 55 درصدی ترانزیت جاده ای طی امسال خبر داد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار در اطلاعیه ای اعلام کرد امکان تداوم تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا در روزهای آینده وجود دارد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از امکان پرداخت مالیات مقطوع مشاغل در 15 قسط خبر داده است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» در حالی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از ارسال 9 میلیون پیامک به مالکان خانه های خالی خبر داده که برخی نمایندگان مجلس معتقدند هنوز ساختار قابل اتکایی برای شناسایی این واحدها به وجود نیامده است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» دولت آمریکا روز سه شنبه به بهانه محافظت از کارگران و کسب و کارهای آمریکایی تعرفه های شدیدی را برای واردات از چین وضع کرد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» با احتساب عدم النفع 5.5میلیارددلاری هرسال تأخیر در توسعه فاز 11 پارس جنوبی، دو دهه تأخیر در توسعه این فاز حدود 110میلیارد دلار عدم النفع یا بهتر است بگوییم زیان برای کشور به دنبال داشته که 55میلیارد دلار آن مربوط به تأخیرات دهه 90 شمسی است....
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در 23 استان از جمله تهران طی امروز و فردا خبر داد و اعلام کرد در برخی مناطق بارش های سیل آسا می بارد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» طرح اختصاص سهمیه گازوئیل بر اساس حرکت در فاصله بین مبدا تا مقصد و منطبق با بارنامه فقط در جایگاه های عرضه سوخت واقع در مسیر به صورت آزمایشی از خرداد ماه اجرا می شود.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» جدول سرانه مالیاتی 15 صنف در سه سال گذشته در حالی منتشر شد که مالیاتی که تمامی این صنوف در طول یک سال پرداخت می کنند، تقریباً از مالیات یک سال یک کارگر کمتر است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» طبق قانون جدید تامین مالی، هرگونه نقل وانتقال دارایی به شرکت های سهامی طرح (پروژه)، صندوق های تأمین مالی زمین ساختمان املاک و مستغلات از اشخاص مؤسس آن ها و بالعکس مشمول نرخ مالیات صفر شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است