فرهنگی‌هنری 16:46 - 09 اردیبهشت 1403
قرارداد سرگروهی سه فیلم سینمایی «تاوان»، «نیلگون» و «قلهک» ثبت شد و اکران این فیلم‌ها از ۱۹ اردیبهشت در سینما‌های سراسر کشور آغاز خواهد شد.

۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها

چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در خانه سینما برگزار شد.

شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سه فیلم سینمایی «تاوان» (لایه‌های دروغ) به کارگردانی رامین سهراب‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن صرافی به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز، «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی سینما فرهنگ و فیلم سینمایی «قلهک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته با پخش «هدایت فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی ملت را ثبت کرد.

همچنین مقرر شد اکران فیلم‌های سینمایی «تاوان» و «نیلگون» از ۱۹ اردیبهشت در سینما‌های سراسر کشور آغاز شود.


12051418
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» عزتی پاک مخاطب را به خواندن کتاب «فراتر از واپسین آسمان» دعوت و تأکید کرده است که این کتاب واقعت فلسطین را بدون واسطه بیان می کند.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» آیین رونمایی از «مائده»؛ تازه ترین تابلوی نقاشی حسن روح الامین با حضور وزیر فرهنگ برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» نخستین «شب نغمه های اذان ایرانی» شنبه 22 اردیبهشت ماه سال 1403 به سرپرستی علیرضا امینی در تالار اندیشه حوزه هنری در دو بخش برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» تا پنجمین روز از نمایشگاه کتاب تهران 35 هزار و 142 نفر از دانشجویان وطلاب با استفاده از یارانه نمایشگاه کتاب تهران، کتاب خریداری کرده اند.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» سهراب پورناظری کنسرت نمایش سیصد را با داستانی نوشته ی محمد رحمانیان روی صحنه می برد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکمیته مالی سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران جزئیات استفاده از بن کتاب 900 هزار تومانی خبرنگاران و اصحاب رسانه را تشریح کرد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکمیته ناشران خارجی از معرفی 60 تصویرگر ایرانی به نخبگان نشر خارجی در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» سریال «آمرلی» محصول کشور ایران و عراق به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری؛ جایزه ویژه هیئت داوران به عنوان بهترین اثر ملی را در میان سریال های ماه مبارک رمضان 2024، دریافت کرد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» مدیر خانه نمایش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از تجهیز 10 سالن تئاتر و نوسازی 3 هزار صندلی تئاتر در سطح فرهنگسراها خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«خبرگزاری تسنیم» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری را با حفظ سمت به عنوان دبیر چهل وسومین جشنواره بین المللی فیلم فجر منصوب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است