گوناگون 16:33 - 06 بهمن 1398
امروزه چاپ و صنعت آن به یکی از ضروریات جوامع پیشرفته تبدیل‌ شده است.

کهن چاپ؛ چاپ باکیفیت و قیمت مناسب

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کهن چاپ، تقریباً در تمامی امور شما به صنعت چاپ نیاز خواهید داشت. از اموری رایج مانند کارت ویزیت، تراکت، سربرگ و... تا کاربردهای اختصاصی‌تر مانند تبلیغات گسترده، ست‌های اداری و استندهای تبلیغاتی همه در گستره وسیع و قدرتمند صنعت چاپ قرار می‌گیرند.

 انتخاب یک مرکز چاپ قدرتمند و حرفه‌ای سبب می‌شود تا کارهای شما با نهایت کیفیت و با کمترین قیمت انجام شود. در واقع مجموعه‌ای حرفه‌ای است که می‌داند چگونه به شما قدرت بدهد تا در بازار بزرگ تبلیغات کاغذی رقابت کنید.

کهن چاپ به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های فعال در این زمینه، خدمات و سرویس‌های ویژه‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. این چاپخانه از جدیدترین و به‌روزترین امکانات حال حاضر دنیا جهت ارائه خدمات چاپی ایده‌آل استفاده می‌کند. مشتری مداری و رضایت مصرف‌کنندگان یکی از شعارهای این مجموعه بوده و مدیران آن همواره تلاش داشته‌اند که به خواست و نیازهای مشتریان خود اهمیت دهند.

انواع خدمات ارائه‌شده در مرکز کهن چاپ

با توجه به سابقه‌ای که این مرکز درزمینهٔ چاپ با کیفیت و انواع خدمات قیمت مناسب دارد، توانسته در بسیاری از زمینه‌های موجود در این صنعت فعالیت‌های گسترده­ای انجام دهد. این دایره وسیع فعالیت‌ها سبب شده که این موسسه بزرگ به یکی از بهترین مراجع معتبر در این صنعت بدل شود. پس از مطالعه خدمات می‌توانید همین حالا سفارش آنلاین چاپ قیمت پایین را انجام دهید.

چاپ دیجیتال

با ورود این فناوری به دنیای چاپ می‌توان گفت کیفیت و سرعت تصاویر به طرز چشمگیری افزایش داشته و در بسیاری از هزینه‌های انجام‌شده در این زمینه صرفه‌جویی قابل‌ملاحظه‌ای رخ‌ داده است؛ بنابراین افراد می‌توانند هر نوع ایده‌ای که در ذهن داشته را طراحی کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را به‌صورت بصری به یک چاپ با کیفیت برسانند.

از روش‌های مختلفی همچون جوهرافشانی، تصعید رنگ، الکتروگرافی و... در این زمینه استفاده می‌شود. از این نوع در حوزه‌های متنوعی از جمله صنعت نساجی، امور مرتبط با تبلیغات، انتشار کتاب و بسیاری از صنایع مرتبط با بسته‌بندی به کار گرفته می‌شود؛ بنابراین بسیاری از مشتریان این مجموعه انتشارات، شرکت‌های بسته‌بندی و بسیاری از شرکت‌های فعال در بازاریابی و تبلیغات هستند.

چاپ افست

در این نوع چاپ با کیفیت، تقریباً همه انواع محصولاتی که می‌توان از این صنعت انتظار داشت، قرار می‌گیرند. روش افست تقریباً جهت چاپ قیمت مناسب بسیاری از امور همچون کتاب، مجله، کاتالوگ، کارت ویزیت و مدل‌های مختلف ست‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین بسیاری از صاحبان کارخانه‌های بسته‌بندی و نساجی‌ها از این نوع جهت تنوع بخشیدن به محصولات خود بهره می‌برند. بسیاری از طرح­‌ها و نقش­هایی که روی پارچه‌­ها، چوب و حتی صفحات فلزی می‌­بینید، اتفاقی است که در این صنعت و به‌وسیله چاپ با کیفیت افست رخ می­‌دهد.

چاپ پلات

اگر می‌خواهید بدانید که پلات در چه مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرد، تنها کافی است نگاهی به پوسترها و استندهای بزرگ تبلیغاتی موجود در سطح شهر بیندازید. اغلب سازه‌های بزرگی که در نمایشگاه‌های معتبر مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز از این نوع چاپ قیمت پایین بهره می‌برند.

پلات، نوعی از چاپ بوده که ابعاد وسیع‌تری را شامل می‌شود. در واقع نیازهای گسترده به چاپ در ابعاد وسیع بوده سبب به وجود آمدن این نوع است. نوع خاص مواد به‌کاررفته در این نوع هیچ‌گاه باعث پایین آمدن کیفیت نشده است؛ بنابراین بدون در نظر گرفتن جنس صفحه‌ای که قرار است چاپ روی آن انجام شود، می‌توانید انتظار یک چاپ با کیفیت و قیمتی مناسب را داشته باشید.

چاپ فضای خارجی

معمولاً از این نوع چاپ با کیفیت جهت استفاده‌های تبلیغاتی بهره می‌برند. منظور از فضای باز این است که این نوع طراحی‌ها در محیط‌هایی که دارای فضای باز بوده مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ بنابراین جنس صفحاتی که روی آن چاپ انجام می‌شود، بسیار مهم است. مش، فلکسی و بنر از جمله نمونه‌های چاپ با کیفیت بوده که در این مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با توجه به بزرگ بودن ابعاد صفحات و جنس با کیفیتی که در تهیه آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، بسیاری از افراد انتظار دارند که این نوع بسیار گران و پرخرج باشد. در صورتی‌ که این چاپ قیمت مناسبی دارد. بسیاری از استندها نیز در این مجموعه قرارگرفته و به‌عنوان نوعی چاپ فضای خارجی به‌حساب می‌آیند.

طراحی‌های اختصاصی خود را به چاپ برسانید!

یکی از مزیت‌های مراجعه به این مجموعه، امکان درخواست خدمات با کیفیت دیجیتال به‌صورت اختصاصی خواهد بود. در این سایت قسمت‌هایی در نظر گرفته‌شده که شما می‌توانید تمام کیفیت‌ها و معیارهای موردنظر خود از جمله جنس صفحه، سایز، تعداد رنگ‌های به‌ کار رفته، یک یا دو رو بودن و همچنین ابعاد دقیقی که مدنظر شما قرار دارد را در پروسه لحاظ کنید. جهت اطلاع از لیست محصولات کهن چاپ با مراجعه به بخش مربوطه خدمات چاپ قیمت پایین را در کنار کیفیت مشاهده کنید...

انتهای رپرتاژ آگهی


10363466
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است