استانی 12:56 - 01 مرداد 1393
معاون فرماندار درمیان عنوان کرد
معاون برنامه‌ریزی فرماندار درمیان گفت: در 3 ماه نخست امسال 928 دوره آموزشی در زمینه فرهنگ‌سازی مسائل بهداشتی خانوارها با پوشش 17 هزار و 729 نفر در شهرستان درمیان برگزار شد.

بهره‌مندی 17 هزار شهروند درمیانی از دوره‌های آموزشی بهداشت خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری درمیان، غلامرضا فراشی در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی درمیان اظهار کرد: در سه ماهه امسال 856 مورد بازرسی از توزیع‌کنندگان مواد غذایی و فرآورده‌های خام لبنی این شهرستان به عمل آمد که منجر به کشف و معدوم‌سازی یک‌هزار و 120 کیلوگرم مواد غذایی فاسد شد.

وی با بیان اینکه درمیان در سال گذشته رشد 1.73 درصدی جمعیت داشته است، افزود: بدون شک باید با تکیه بر فرهنگ‌سازی و تغییر رویکرد‌ها به سمت افزایش معقول، منطقی جمعیت حرکت کنیم.

معاون فرماندار درمیان از توزیع  200 سبد غذایی بین مادران باردار در این شهرستان خبر داد  و یادآور شد: در سه ماه آغاز سال‌ جاری  بیش از 177مورد نمونه‌گیری برای کنترل بیماری‌های منتقله از طریق آب و غذا و 3 هزار و 613 مورد کلرسنجی  از شبکه‌های آبرسانی در سطح شهرستان انجام شده است.

فراشی از تشکیل پنج پرونده تردد غیرمجاز دام‌ در طی این مدت در شهرستان درمیان خبر داد و افزود: در همین زمینه 249 راس دام سبک توقیف شده است.

وی سلامت جامعه را در گرو سلامت خانواده‌ها دانست و ادامه داد: صرف هزینه در حوزه بهداشت و درمان یک سرمایه‌گذاری درازمدت است.

انتهای پیام/22482

 


4307767
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است