فرهنگی‌هنری 09:52 - 10 شهریور 1393
قدس آنلاین یزد - دبیر اجرایی نهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد، داوران بخش ویژه این جشنواره را معرفی کرد.

حضور محمدرضا فروتن در جمع داوران بخش ویژه جشنواره  فیلم رضوی

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمد رضا حاجی غلامی اظهار داشت : محمد رضا فروتن، دکتر افشین یداللهی و پوریا آذربایجانی داوران بخش ویژه این جشنواره

می باشند

وی با اشاره به ساختار داوری ثابت در دو حوزه مستند و داستانی افزود : امسال علاوه بر این ساختار، گروهی متشکل از یک چهره سینمایی، یک جامعه شناس و یک کارگردان جوان تحت عنوان داوران بخش ویژه، فیلم ها را به تماشا نشسته و بر حسب موضوعاتی همچون احسان و نیکوکاری، محیط زیست و سبک زندگی شهری، جوایزی ویژه را به برترین فیلم ها اهدا می کنند.

این مسئول تصریح کرد : یکی از اهداف اصلی ما، حمایت از نگاه ها و تجربه های بدیع فیلمسازان بخصوص در سبک زندگی است.

 


4615456
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست هم‌اندیشی شبکه آموزش سیما و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در جهت تولید برنامه‌های آموزشی مهارت محور برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله علی اکبر رشاد موضوع فلسطین را یک مسئله جهانی دانست و گفت: رژیم صهیونیستی افراد بی‌گناه را می‌کشد و جنایت می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پروانه نمایش فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا صادر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتاب «رد چکمه پهلوی؛ نهادسازی و نهادزدایی دردوره پهلوی اول» به نقش مسجد به عنوان یکی از نهاد‌های فرهنگی و تمدنی در سطح جامعه می‌پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمید نیلی احمدآبادی را به عنوان مدیر کل هنر‌های نمایشی منصوب کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام خداداده گفت: ما باید مراقبت کنیم تا دشمنان مفاهیمی مانند روز عشق، روز دختر، روز زن و روز پدر را مصادره نکنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جوایز پولیتزر دوشنبه‌شب در دانشگاه کلمبیا برای تجلیل از دستاورد‌های روزنامه‌نگاری، داستان‌نویسی و هنر برندگان خود را معرفی کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب حضور خواهد داشت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فصل جدید «بر کرانه نور» همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت با گرافیک جدید روی آنتن شبکه تهران سیما می‌رود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی، فراخوان ششمین جشنواره سراسری نقالان علوی را با مدد مولی الموحدین امیرالمومنین امام علی (ع) منتشر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است