ورزشی 13:42 - 27 دی 1396
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است گسترش فولاد به سختی می‌بازد چون می‌خواهد پیروزی هفته گذشته تیمش مقابل مشکی‌پوشان را اثبات کند.

برانکو: گسترش فولاد سخت می‌بازد

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با گسترش فولاد تبریز حاضر شد و ضمن ابراز تسلیت به دلیل سانحه غرق شدن نفتکش سانچی، اظهار کرد: امید به زندگی ادامه دارد و زندگی در جریان است. 

او ادامه داد: گسترش فولاد تیم خوبی است و حدود دو ماه پیش مربی خود را تغییر داد. فیروز کریمی جانشین لوکا بوناچیچ شد. از زمانی که کریمی هدایت گسترش فولاد را پذیرفته، این تیم نتایج عالی را به دست آورده است و توانسته ۲۰ امتیاز در ۱۱ بازی اخیر کسب کند و اگر بخواهم بهتر بگویم در سه بازی اخیر سه پیروزی، یک تساوی و یک باخت کسب کرده‌اند.

برانکو اضافه کرد: می‌دانیم گسترش فولاد تیمی سازماندهی شده است و بازی این تیم مقابل سپیدرود و فولاد را تماشا کردم. این تیم بسیار سخت می‌بازد. ما به دنبال این هستیم که پیروزی خوب و شیرین خود مقابل مشکی‌پوشان را تثبیت کنیم. البته با احترام به گسترش فولاد.

سرمربی پرسپولیس درباره تیم خودش اضافه کرد: کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه را در فهرست خود نداریم. این دو بازیکن محروم هستند. البته متاسفانه کامیابی‌نیا دچار مصدومیت شده که به دلیل بی‌توجهی بود که در استخر صورت گرفته بود. نوراللهی از این پس می‌تواند برای ما بازی کند و بقیه بازیکنانم سلامت هستند. اهداف ما تغییر نکرده و همانی است که در ابتدای فصل تعیین کرده‌ایم. با شوق و تمام اراده خود در هر  دیدار حاضر می‌شویم. امتیازها برای ما مهم‌ترین مساله است و هر بازی بعدی را برای برد، برد و برد پا به میدان خواهیم گذاشت. اطمینان دارم که هواداران همانند قبل ما را حمایت خواهند کرد و البته این کار آن‌ها به ما در رسیدن به اهداف‌مان کمک می‌کند همان طور که در مشهد حضور پیدا کردند.

برانکو ایوانکوویچ درباره امید عالیشاه بیان کرد: من در مورد عالیشاه خبری ندارم و اطلاعات رسمی هم ندارم و تا آن‌جایی که می‌دانم هنوز بازیکن ماست.

ادامه دارد...


9641908
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان لیگ کشتی از برگزاری مسابقات لیگ بعد از المپیک خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ایمانعلی‌زاده گفت: آینده‌سازان کشتی فرنگی در جام تختی مبارزه می‌کنند و تیم ملی امید را در این رقابت‌ها انتخاب می‌کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است