بین‌الملل 13:11 - 13 فروردین 1399

فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی به قرنطینه رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یورو نیوز، آویو کوخاوی، رئیس ستاد نیروهای مسلح اسرائیل، در زمان برگزاری جلسه از ابتلای افسر فوق‌الذکر به کووید ۱۹ مطلع نبوده، اما پس از مشخص شدن نتیجه آزمایش او در روز سه‌شنبه، کوخاوی راهی قرنطینه شد.

علاوه بر این فرمانده ارتش، دو نفر دیگر از ژنرال‌های ارتش رژیم صهیونیستی هم که در جلسه مذکور حضور داشتند راهی قرنطینه خانگی شدند. قرار است این سه نفر تحت آزمایش ویروس کرونا قرار بگیرند.

ستاد نیروهای مسلح اسرائیل در بیانیه‌ای امروز چهارشنبه اول آوریل در خصوص وضعیت آویو کوخاوی گفت: «حال رئیس ستاد نیروهای مسلح خوب است، هیچگونه علائم بیماری ندارد، و در چند دقیقه آینده مورد تست ابتلای بیماری قرار خواهد گرفت».

قرنطینه کوخاوی در منزل نخواهد بود و او در دفترش باقی خواهد ماند و طبق اعلام رسانه‌های اسرائیل به برنامه‌های معمول خود خواهد پرداخت.

شیوع ویروس کرونا در اسرائیل شدت یافته است و طبق اعلام مقام‌های تل‌آویو تا ظهر روز چهارشنبه اول آوریل، حدود ۵۶۰۰ نفر در سرزمین‌های اشغالی به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند. از این تعداد ۲۱ نفر در اثر ابتلاء به ویروس کرونا جان باخته‌اند.

 


10465285
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نیرو‌های امنیتی لهستان از کشف وسایل جاسوسی و شنود در جلسه هیات دولت این کشور خبر داده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه اینترسپت خبر داد که پلیس نیویورک تعدادی از دانشجویان معترض دستگیر شده را ضرب و شتم و عده‌ای از آنها را ۱۶ ساعت از آب و غذا محروم کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه برای بار پنجم با حضور گسترده مقامات دیپلماتیک کشورها در کاخ کرملین برگزار شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» امروز سه‌شنبه مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه برای بار ششم با حضور گسترده رسمی و دیپلماتیک در کاخ کرملین آغاز شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر ارمنستان امروز (سه‌شنبه) گفت که اگر روند تحدید مرزی با جمهوری آذربایجان تعلیق یا متوقف شود، جنگی در می‌گیرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» طی حمله یک فرد ناشناس به بیمارستانی در چین خبر‌های تائید نشده‌ای در خصوص کشته و زخمی شدن حداقل ۱۰ نفر منتشر شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رژیم صهیونیستی از آمریکا خواسته است در صورتیکه سازمان ملل عضویت کامل کشور فلسطین را قبول کند، کمک‌های مالی سازمان را قطع کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان دانشگاه‌های اکسفورد و کمبریج در انگلیس با الگو گرفتن از دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطینی‌ها چادر برپا کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شرکت آرامکو اعلام کرد در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ نسبت به سال گذشته نزدیک به ۱۵ درصد در سود خود کاهش داشته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام امنیتی در استان صلاح‌الدین عراق از شناسایی و انهدام «خطرناک‌ترین هسته تروریستی» داعش در سامراء خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است