استانی 13:05 - 07 مرداد 1393
امام جمعه بندر مرزی آستارا:
امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا، رژیم جعلی اسرائیل را مسئول همه جنایت‌ها در خاورمیانه دانست.

صهیونیست‌ها، پشت پرده‌ی جنایت‌های خاورمیانه هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه‌ی گیلان، حجت الاسلام والمسلمین «کاظم حافظ‌نیا»، پس از نماز عید سعید فطر در سخنانی کوتاه با تبریک این عید بزرگ به همه مسلمانان جهان، خاطرنشان کرد: جنایت‌هایی که در نوار غزه اتفاق می‌افتد، بسیار تأسف‌بار و غیرانسانی است و همه‌ی مسلمانان در مقابل این خشونت‌ها مسئول هستند.

وی ادامه داد: بی‌تفاوتی در این خصوص بی‌معناست و ایستادگی در مقابل لشکر کفر وظیفه‌ی همه مسلمانان است.

امام جمعه آستارا با انتقاد از سکوت کشورهای غربی و عربی که مدعیان حقوق بشر هستند، گفت: کسانی را که به علت کشته شدن یک صهیونیست، دنیا را به هم می‌ریزند، در مورد این قتل عام‌ها سکوت کرده‌اند.

وی کمک مالی برخی کشورها به این جنایت‌ها و وحشیگری‌ها را تأمل برانگیز برشمرد و افزود: جنایت‌های وحشیانه‌ی داعش، تکفیری‌ها و هر گروهی مثل اینها، با برنامه‌ریزی رژیم صهیونیستی است که همه‌ی آن خشونت‌ها را با نام اسلام و توسط دست‌نشانده‌های خود انجام می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حافظ‌نیا، دین اسلام را دین صلح و دوستی دانست و گفت: دین مبین اسلام، دین خشونت نیست و این گروه‌های صهیونیستی خانه خدا را هم خراب می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بعلت مساعد بودن شرایط جوی، نماز عید سعید فطر امسال در بندر مرزی آستارا، با حضور هزاران نفری مومنان و در مقابل مسجد آبروان و خیابان امام خمینی (ره) برگزار شد.

انتهای پیام


4352738
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است