استانی 18:36 - 27 آذر 1393
فارس گزارش می‌دهد
دروازه‌بان پاس در دقایق پایانی بازی، ناجی تیمش از تساوی و یا شکست در دیدار با سرخ‌پوشان پارسه شد.

از ستاره شدن «بشاگردی» تا پیگیری بازی توسط «نیکبخت»

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم پاس در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه قدس این شهر با تیم پارسه دیدار کرد که علاوه بر پیروزی تیم پاس، این بازی حاشیه‌های جالبی داشت.

از حاشیه‌های مهم این بازی حضور محمدناصر نیکبخت، استاندار همدان برای مشاهده این بازی بود که این حضور باعث دلگرمی بازیکنان و کادر فنی تیم پاس شد و در نهایت تیم پاس توانست با پیروزی دو بر یک چمن قدس را ترک کنند.

دیگر نکته قابل توجه این دیدار حضور داوود مهابادی سرمربی تیم پاس همدان با پیراهن آستین کوتاه در کنار زمین بود که در هوای سرد همدان جالب به نظر می‌رسید.

در نیمه اول این دیدار پارسه‌ای‌ها پشت محوطه جریمه خطایی روی مجتبی محبوب‌مجاز بازیکن پاس انجام دادند که داور این صحنه را نادیده گرفت.

در این دیدار همچنین علی یونسی بازیکن پاس موقعیت مسلم گل را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان پارسه از دست داد.

مهمترین حاشیه این دیدار درخشش دروازه‌بان پاسی‌ها بود که فراتر از انتظار عمل کرد و توانست دو موقعیت گل را از بازیکنان پارسه بگیرد.

باید گفت بشاگردی با دو عکس‌العمل فوق‌العاده مقابل ضربات سرخ‌پوشان پارسه ناجی اصلی تیم پاس از شکست و یا تساوی بود که مطمئنا این عملکرد وی اعتماد دوچندان کادر فنی تیم پاس را برای حضورش در پاس فراهم کرد.

در این دیدار مربی هر دو تیم برای کسب بهترین نتیجه سه تعویض خود را انجام دادند.

تیم پاس در هفته دهم با کسب سه امتیاز از دیدار با پارسه تهران 18 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به سیاهجامگان جایگاهش را در رده چهارم جدول تثبیت کرد.


5445573
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است